جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

وب‌گاه فرارو

ماجرا از سال گذشته و راه‌اندازی یک گروه به نام هیأت اندیشه‌ورز با حضور 60نفر از بانوان روستای پنداس کاشان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه از حمله 26 فروردین حاصل شد اراده ای بود که بدون ذره ای ترس یا تعلل انجام دادیم و پیام این ایستادگی را با عمل بهنگام و دقت در انجام آن به رژیم صهیونیستی و آمریکا انتقال دادیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

به عقیده کارشناسان رگ حیاتی اصفهان قطع شده است و تا زمانی که جریان زاینده‌رود به‌صورت دائمی برقرار نشود نمی‌توان امیدی برای مهار فرونشست در اصفهان داشت.

وب‌گاه ورزش سه

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا بانوان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاتا بانوان در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی برترین‌ها امروز به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد مرد آبادانی کرم زده در خانه باکلاسش پیدا شد و یک زن 11ماه با این جسد زندگی می‌کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ماموران در تحقیقات فنی و بررسی‌ها پی بردند که این مرد به تنهایی درون خانه شیکش زندگی می‌کرده که تقریبا 11ماه بود که هیچکس ازخانواده وبستگانش که ساکن استان اصفهان بودند از او خبر نداشتند و گمان می‌کردند که وی از آبادان نقل مکان کرده است. جسد مرد آبادانی کرم زده پیدا شد و یک زن...

وب‌گاه فرارو

ماموران در تحقیقات فنی و بررسی‌ها پی بردند که این مرد به تنهایی درون خانه شیکش زندگی می‌کرده که تقریبا 11ماه بود که هیچکس ازخانواده وبستگانش که ساکن استان اصفهان بودند از او خبر نداشتند و گمان می‌کردند که وی از آبادان نقل مکان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جسد مرد آبادانی کرم زده پیدا شد و یک زن 11ماه با این جسد زندگی می کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دختر 5 ساله که به دلیل غرق شدگی دچار ایست قلبی شده بود به همت نیروهای امدادی اورژانس احیا شد. سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: دختر 5 ساله که به دلیل غرق شدگی دچار ایست قلبی شده بود به همت نیروهای امدادی اورژانس احیا شد. به گزارش عرشه آنلاین، عباس عابدی با اشاره به حادثه غرق شدگی در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت 13 و 8 دقیقه به مرکز...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان: این حادثه ساعت 13 و 8 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که در زمستان 1402 نرخ بیکاری در 21 استان کشور به زیر 10 درصد رسیده و تک رقمی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد «کرمانشاه» بیشترین و «قزوین» کمترین نرخ بیکاری را در میان استان‌ها در زمستان 1402 داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار خوانسار روز پنجشنبه اظهار داشت: با بارش 37 میلی‌متری برف و باران در شبانه روز گذشته در خوانسار، مقدار بارش‌های سال زراعی جاری در این شهرستان به حدود 300 میلی‌متر رسید و موجب خوشحالی کشاورزان این منطقه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد. سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری عامل توهین به شهدای کنسولگری ایران در دمشق خبرداد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، فردی که اقدام به تهیه کلیپی توهین آمیز در خصوص شهدای...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرد هتاک به شهدای کنسولگری ایران در اصفهان دستگیر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین گزارش مرکز آمار نشان می دهد تورم اسفند ماه اقلام خوراکی و آشامیدنی در استان «اصفهان» 2.4 درصد بوده است. بدین ترتیب اصفهان در مقایسه با دیگر استان‌ها، بیشترین فشار تورمی اقلام خوراکی را در اسفندماه تجربه کرد.