پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

وب‌گاه ورزش سه

نیمی از تیم داوری در دیدار سپاهان و ذوب‌آهن را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دادند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بازدید از تمام بناها و محوطه‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه 30 فروردین به مناسبت «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» رایگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در بخش مردان به میزبانی همدان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیر امور موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: کاخ عالی‌قاپو اصفهان روز پنجشنبه 30 فروردین جاری به‌دلیل نصب حفاظ‌های شیشه‌ای تعطیل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان به دلیل مخالفت همسرش با ازدواج دوم او را به قتل رساند فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح کاراته کشورمان به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشف جسد زنی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاراته کاهای برتر زیر 21 سال قهرمانی کشور با برگزاری مسابقات اوزان مختلف در همدان معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: فردی که همسرش را در باغ شخصی خود به قتل رسانده بود بلافاصله پس از وقوع جرم دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: به دنبال تماس با مرکز 110 مبنی بر قتل خانمی 43 ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی...

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر پسران مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 21 سال پسران معرفی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موسوی‌لارگانی گفت: دست دلاورمندان غیور کشورمان را می بوسیم و به رژیم اشغالگر قدس و حامیانش از جمله آمریکا هشدار می دهیم بیش از این با آتش بازی نکنند و به خونریزی و اشغالگری در منطقه پایان دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نوشت: پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل که برآمده از حق دفاع مشروع بود، لذا لازم است به فاز دیپلماسی فعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و بین‌المللی ورود کنیم تا از اقدامات احتمالی اسرائیل پیشگیری به‌عمل آوریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدی سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت در گفتگو با روابط عمومی بنیاد برکت با بیان اینکه امسال در استان اصفهان و در همه شهرستان‌های استان شعار سال مبنی بر جهش تولید همزمان با مشارکت‌های مردمی را در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردم همواره در سال‌های گذشته هم در اولویت برنامه‌های بنیاد برکت بوده...

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در دیدار با مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: در یورش وحشیانه صهیونیست ها به غزه، اعتماد مردم و کشورها نسبت به سازمان‌های بین‌المللی کاهش یافت، چراکه این سازمان‌ها جز اظهار همدردی، هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند.