جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان اصفهان

استان اصفهان

خبرگزاری تسنیم

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساعتی قبل در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است، اما با این حال هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل به سر می‌برد. یک منبع آگاه درباره شنیده شدن صدای انفجار در جنوب غرب تبریز به خبرنگار...

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس و صداوسیما از امنیت کامل تاسیسات هسته‌ای اصفهان خبردادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا گزارش داد که حوالی ساعت 4 بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان شنیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری ایرنا اعلام کرده است که حوالی ساعت 4 بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

خبرگزاری دانشجو

منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام فرودگاه و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

خبرگزاری میزان

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر دادند در همین حال وضعیت شهر اصفهان در امنیت و آرامش گزارش شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

وب‌گاه ورزش سه

رکورد ویژه شاگردان محمد ربیعی مقابل سپاهان به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

نیمی از تیم داوری در دیدار سپاهان و ذوب‌آهن را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دادند.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بازدید از تمام بناها و محوطه‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه 30 فروردین به مناسبت «روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی» رایگان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در بخش مردان به میزبانی همدان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.