یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: حجم ترافیک خودرو در این محور کوهستانی پرتردد کشور از سمت جنوب به شمال پر حجم و سنگین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کرج - قزوین14 نفر سرنشین مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کرج - قزوین14 نفر سرنشین مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پلیس راه البرز از خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی به ویژه مسیر کرج - چالوس خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی مهرور: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه تندری در روز دوشنبه و فعالیت آن در منطقه و استان البرز است.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی به ویژه مسیر کرج - چالوس خبر داد و از مسافران خواست در حاشیه این جاده ها توقف نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام پلیس راهور، جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت شمال یکطرفه شد.

وب‌گاه فرارو

«وقوع سرقت در کشور روند نزولی و کاهشی یافته و از 17 درصد افزایش ابتدای سال به 6 درصد در پایان سال کاهش یافت. سرعت العمل پلیس در بین وقوع سرقت، دستگیری مجرمان و کشفیات کاهش یافته و میزان کشفیات سرقت‌ها توسط پلیس در سطح کشور 35 درصد و در ایلام 69 درصد طی سال 1402 افزایش داشت.»

وب‌گاه فرارو

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رییس پلیس راه استان البرز، آزاد راه تهران - شمال و جاده چالوس از سمت شمال به جنوب یک طرفه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: آزاد راه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس از سمت شمال به جنوب یک طرفه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر زن بدون داشتن رابطه زناشویی از همسر خود طلاق گرفته باشد بنا بر قانون امکان حذف نام همسر سابق از شناسنامه خود را خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، پس از جدایی زوجین از یکدیگر یکی از دغدغه‌های آنها یادآوری خاطرات زندگی گذشته است و همواره در تلاش برای پاک کردن تمام آثار و نشانه‌های حضور آن فرد در زندگی قبلی خود هستند و یکی از پررنگترین این نشانه ها وجود نام همسر سابق در شناسنامه فرد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج «علی یادگاری» پدر گرامی شهیدان والامقام «مهدی و مرتضی یادگاری» از استان البرز ساعاتی پیش دعوت حق را لبیک و به فرزندان شهیدش پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدول عناوین دروس در دوره اول ابتدایی تغییر خواهد کرد که پیش نویس آن آماده و به شورای عالی آموزش و پرورش برای تصویب ارسال خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز: این حادثه بامداد امروز بین یک دستگاه پراید و یک دستگاه پرشیا در محدوده منطقه نجم آباد شهرستان نظرآباد استان البرز رخ داد که چهار زن، سه مرد و یک کودک پنج ساله مصدوم شدند.