یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان البرز

استان البرز

وب‌گاه فرارو

«در صورتی که مرد توانایی مالی برای پرداخت مهریه نداشته باشد در چنین شرایطی قانون گذار راه حل امکان تقسیط مهریه را فراهم کرده است (اعسار از پرداخت مهریه) که دادگاه با توجه به شرایط مالی و درآمد آقا اقساط را تعیین می‌کند که زوج مکلف است در مواعد تعیین شده در رای دادگاه اقدام به تهیه مبلغ یا سکه تعیین شده کند و به واحد اجرای احکام دادگاه مراجعه کرده و رسیدی مبنی بر پرداخت قسط دریافت کند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدوده استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با سرعت مناسب حرکت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ضمانت اجرای نپرداختن اقساط مهریه شامل: خارج شدن مهریه از اقساطی به صورت حال (پرداخت تمام مهریه به صورت یکجا)، گرفتن حکم جلب زوج، حبس یا توقیف حساب بانکی و یا بخشی از حقوق یا توقیف اموال و فروش آنها از طریق مزایده توسط دادگاه برای وصول مهریه است.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون تردد از کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان به صورت 2 خط رفت و برگشت در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: حدود 800 نقطه در کشور به صورت ثابت و سیار تیم‌های ما مستقر هستند.

وب‌گاه الف

رییس پلیس راه البرز از یک طرفه شدن آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس به سمت مازندران به دلیل بار ترافیکی سنگین خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: یک طرفه شدن مسیر از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد. وی افزود: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل 18 تا انتهای تونل البرز سنگین است. کرمی گفت: تردد از کرج تا شهرستانک به صورت 2 طرفه درحال انجام است و از مسیر بعد از آن یک طرفه شده است. مسافران هنگام سفر ضمن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصادف زنجیره ای در البرز 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت. رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای در این استان 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای در این استان 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت.

وب‌گاه فرارو

رییس پلیس راه استان البرز از بازگشایی جاده چالوس از ساعت هفت صبح امروز 29 اسفند ماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد که جاده چالوس بازگشایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جام جم با انتشار گزارش و جزییاتی تازه از قتل داریوش مهرجویی و محمدی‌فر نوشته کریم متهم اصلی این قتل منکر همه شواهد علیه خودش شده است. متهم قتل مهرجویی و محمدی‌فر همه چیز را انکار کرد: حتی در محل قتل هم نبودم! روزنامه جام جم با انتشار گزارش و جزییاتی تازه از قتل داریوش مهرجویی و محمدی‌فر نوشته کریم متهم اصلی این قتل منکر همه شواهد علیه خودش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء 13 صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. در لنجان نیز به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیأت مرکزی نظارت رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه یافتند. سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های...