پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان البرز

استان البرز

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از رفع محدودیت های حفاظتی در اراضی حریم کیفی رودخانه حفاظت شده کرج در محدوده تداخل یافته با طرح تفصیلی منطقه 10 شهر کرج پس از 56 سال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد در ایام نوروز علاوه بر افزایش ساعت فعالیت و تقویت ناوگان اتوبوسرانی در خطوط اصلی و پُرازدحام، نظارت و کنترل هوشمند بر ناوگان تاکسیرانی افزایش می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

سخن‌گوی صنعت آب با بیان اینکه حل مسئله آب تهران یک اقدام بسیار سخت و پیچیده است، گفت: «در روز‌های سرد و بارانی نباید مصرف آب این مقدار زیاد باشد و نیاز است که شهروندان در این زمینه به مسئولان کمک کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی صنعت آب با بیان اینکه حل مسئله آب تهران یک اقدام بسیار سخت و پیچیده است، گفت: در روزهای سرد و بارانی نباید مصرف آب این مقدار زیاد باشد و نیاز است که شهروندان در این زمینه به مسئولان کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز پرواز خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به اطلاع ساکنان شهرهای محمدشهر، ماهدشت، جعفرآباد، مشکین دشت، کمال آباد، احمدآباد، کیانمهر، مهرشهر، قزلحصار، اشتهارد و چهارباغ می‌رساند که این پروازها و صداهای مربوط به غرش پروازهای نظامی که شنیده می‌شود به دلیل برگزاری این رویداد ملی است و هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام: در حاشیه نمایشگاه صنعت هوایی طی چند روز آینده، هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می‌آیند. البرزی‌ها منتظر شنیدن صداهای ترسناک باشند روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی پیام: در حاشیه نمایشگاه صنعت هوایی طی چند روز آینده، هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می‌آیند.

وب‌گاه الف

همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در خصوص پرواز هواپیما‌های نظامی در آسمان البرز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام شاهد پرواز هواپیماهای نظامی در آسمان استان البرز بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مستقر در البرز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه هواپیماهای نظامی کشور به پرواز در می آیند که جای نگرانی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است. مطابق نتایج شمارش آرای حوزه‌های انتخابی استان‌های کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون در 19 حوزه انتخابیه در سراسر کشور، کار انتخابات به دور دوم کشیده شده است. با پایان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.