یک‌شنبه 18 شهریور 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

خبرگزاری مهر

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف - کربلا راه‌اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

دولت سیزدهم، حمایت لازم از افزایش تولید کالاهای اساسی و تأمین امنیت غذایی را صورت داد و ذخایر راهبردی کالاهای اساسی کشور را از 45 روز به بیش از 5 ماه افزایش داد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با آستان قدس رضوی به منظور احداث پایگاه المپیک، با حضور وزیر ورزش و جوانان امضا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت که برق 245 اداره پرمصرف در این استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب آیت‌الله صفایی بوشهری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد را به طور قاطع تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فضای مجازی سرشار ازاخبار برکناری سید احمد علم الهدی از نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تغییر امامت جمعه مشهد است برکناری و تغییر آیت الله علم الهدی از امامت جمعه مسهد و نمایندگی ولی فقیه در خراسان تکذیب شد به گزارش عرشه آنلاین، اخبار مربوط به انتصاب ائمه جمعه از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور شایعات درباره انتصاب آیت‌الله صفایی بوشهری به عنوان امام جمعه مشهد را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه اختلاف آراء دو نامزد مرحله دوم در استان‌های آذری‌زبان به‌ویژه آذربایجان شرقی فاصله زیادی است اما تفاوت آرا در سایر استان‌ها نشان می‌دهد تنها عنصر قومیت عامل موفقیت پزشکیان نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت در برخی استان های کشور در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم نسبت به انتخابات سال 1400 روند ریزشی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده پس از گذشت یک روز از ماه محرم همچنان روند ثابث و شیب ملایمی را طی کرده است.

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری مشترک تقویت زنجیره تأمین شفاف و قابل اعتماد صنعت زعفران بین وزارت جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان رضوی منعقد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از حدود 15 سال، امسال جذب مربی تربیت‌بدنی و مراقب سلامت را از طریق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی داریم.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از حدود 15 سال، امسال جذب مربی تربیت‌بدنی و مراقب سلامت را از طریق آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا: یماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد. بیماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته...

وب‌گاه فرارو

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تعداد پروازها، در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد روزانه تا هشت نفر نیروی بهداشتی مراقبت‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و برای مسافران و افراد مشکوک به بیماری، تست رپید انجام می‌شود که این برنامه تا قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی که برنامه بازگشت حجاج به کشور به اتمام می‌رسد، ادامه می‌یابد.