پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:‌جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 4 میلیون و 207 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محیط زیست ایران در سالی که گذشت چندان شرایط مطلوبی را تجربه نکرد و با معضلات و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت آب‌های زیرزمینی به شدت نگران‌کننده شده و استان‌های مختلف بدون در نظر گرفتن ظرفیت این منابع همچنان به استحصال بی‌رویه منابع آب زیرزمینی اقدام می‌کنند!

وب‌گاه الف

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام اینکه تمرکز نهاد ناظر در سال 1403 بر اجرای صحیح حاکمیت شرکتی است و انحصار صدور مجوز نهادهای مالی در بازار سرمایه شکسته شده است، اظهار داشت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین پلیس راه فراجا از جان باختن 5 عضو یک خانواده در حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه تریلی خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

از فردا، دوم فرودین اغلب مناطق کشور بدون بارش است. بر روی رشته‌کوه البرز، حدفاصل استان‌های سمنان و مازندران و استان گلستان شاهد بارش‌های خفیفی خواهیم بود. درارتفاعات شمالی استان خراسان رضوی نیز بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود، اما به‌طور کلی برای اغلب نقاط کشور بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته که در مناطق کوهستانی به‌صورت برف نیز بوده است اظهارکرد: طی روزهای آینده احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد بنابراین مردم باید برای کوهنوردی نکات ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را رصد می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را رصد می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

محمد اصغری نماینده سازمان هواشناسی نیز در جلسه ستاد سفر گفت: برای برخی از استان‌های از جمله کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و بخشی از خوزستان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است. توصیه ما این است که افراد به این استان‌ها امروز سفر نکنند.

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همچنین گفت: بیشترین میزان رزرو اقامت به استان خراسان رضوی و بیشترین رشد رزرو نسبت به سال گذشته به استان‌های فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مربوط بوده است. رزرو اقامت در استان هرمزگان فعلا مانند سال گذشته بوده است و بقیه استان‌ها نیز ثابت و یا کاهشی بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.