پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بورس گفت: بازار سرمایه از طریق تخصیص درست منابع و تشکیل سرمایه دارای نقش جدی از لحاظ افزایش تولید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات امام جمعه مشهد واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

محمد اصغری نماینده سازمان هواشناسی نیز در جلسه ستاد سفر گفت: برای برخی از استان‌های از جمله کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و بخشی از خوزستان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است. توصیه ما این است که افراد به این استان‌ها امروز سفر نکنند.

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همچنین گفت: بیشترین میزان رزرو اقامت به استان خراسان رضوی و بیشترین رشد رزرو نسبت به سال گذشته به استان‌های فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مربوط بوده است. رزرو اقامت در استان هرمزگان فعلا مانند سال گذشته بوده است و بقیه استان‌ها نیز ثابت و یا کاهشی بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال 1403 هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، 185 باب کتابخانه عمومی در این ایام فعال خواهند بود. در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 در مجموع 185 باب کتابخانه عمومی در سطح کشور در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی 3و دو دهم ریشتر سفید سنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند. دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی 3و دو دهم ریشتر و در عمق 7 کیلومتری زمین، سفید سنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک پاسارگاد در پی تداوم و تعالی تفکر سازنده خود در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال 1402 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهدای خون توسط پاسارگادیان و... بر ایفای نقش جهادی و مؤثر به‌منظور آبادی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران اهتمام ورزید.

وب‌گاه الف

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور در مراسم تجلیل از عوامل و مجریان ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در مشهد مقدس، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.