پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استان خراسان رضوی

استان خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: اگر بنا باشد مجلس یازدهم تمام شود و رسیدگی به مسئله حجاب صورت نگیرد، این یک ننگ و عار برای مجلس یازدهم خواهد بود و متاسفانه باید اذعان کرد که تا به امروز هنوز این معضل فرهنگی حل نشده و دولت و مجلس باید توجه جدی در این عرصه داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره قهرمانی با این تیم در لیگ برتر فوتسال صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست انتشارات به‌نشر گفت: دو میلیون و 700 هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در سال 1402 در مجموعه فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، مراکز پخش، عرضه و توزیع کتاب و محصول فرهنگی وابسته به این انتشارات به فروش رسیده است.

وب‌گاه فرارو

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 60 میلیون نفر مخاطب طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» به عنوان خدمت ارزشمند دولت سیزدهم هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راهکار علم الهدی برای حل مشکل ازدواج: دختر و پسر جوان ما راضی شوند در یک اتاق کوچک زندگی کنند علم الهدی در باره مشکل ازدواج جوانان گفت: «باید راهبرد‌های فرهنگی هم در دستور کار باشد تا توقعات نابجا و فشار خانواده‌ها بر زوجین کاهش پیدا کند و کار به جایی برسد که دختر و پسر جوان ما راضی شوند زندگی خود را حتی از یک اتاق کوچک آغاز کنند و بعد از آن با تلاش و همدلی به عالی‌ترین درجات و بالاترین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه 22 اسفند در سراسر استان خراسان رضوی 2 ساعت زودتر تعطیل می‌شود. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس نوبت عصر در روز سه شنبه 22 اسفند در سراسر استان 2 ساعت زودتر تعطیل می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، امیر شوشتری در این خصوص اظهارکرد: مدارس نوبت عصر امروز که تقارن با مراسم چهارشنبه سوری دارد به دلیل رعایت نکات ایمنی و سلامت دانش آموزان با 2 ساعت تعجیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه ها گفت: جایگاه ویژه ای در هر ورزشگاه برای بانوان ایجاد شود تا زنان بتوانند آزادانه در آن حضور پیدا کنند، در حرکت های هیجانی به شادی بپردازند و تیم موردعلاقه خود را تشویق کنند.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از اعضای تیم فجر شهید سپاسی با موبایل خود پخش زنده دیدار این تیم برابر خوشه طلایی را عهده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی فردا تا صبح چهارشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی کولاک برف، وزش باد شدید و سیلاب پیش بینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موزه تماشاگه زمان مجموعه جدیدی از ساعت‌های 12 شهید گمنام به همراه 2 ساعت از شهید باکری و شهید زین‌الدین را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیگیری‌های انجام شده خبرهایی در رابطه با بازداشت و تشکیل پرونده برای مقام سابق دادگستری خراسان رضوی صحت ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. اسامی برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و بین الملل در ادامه آمده است: حوزه رسانه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق پیگیری‌های انجام شده خبرهایی در رابطه با بازداشت و تشکیل پرونده برای مقام سابق دادگستری خراسان رضوی صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم آکادمی شادکام از استان خراسان رضوی به مقام قهرمانی لیگ برتر جودو بانوان دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مشهد مقدس میزبان برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال 1403 شد و مسابقات در حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.