یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره «اهمیت عدالت آموزشی»، اظهار کرد: تعریف نهایی عدالت آموزشی این است که کشور پس از سه برنامه توسعه، طوری عمل کند که اگر هر دانش‌آموزی بر اساس کد ملی انتخاب شده و مورد بررسی قرار گرفت، از نظر آموزشی این دانش‌آموزان با هم تفاوت نداشته باشند و بتوانیم نقاط نامطلوب و دانش‌آموزان محروم را ارتقا...

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی آقایی سربرزه، منصوره معتمدی و سیدعباس میرهاشمی آثار سومین مسابقه و نمایشگاه عکس «ایران من» در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را انتخاب و داوری می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته زمینلرزه 6.3 در افغانستان موجب شد شهرهای تایباد، تربت جام، تربت حیدریه و مشهد ارتعاشات این زمینلرزه را احساس کنند، ضمن آنکه در استان کرمانشاه نیز 4 زلزله به ثبت رسید. در هفته گذشته زمینلرزه 6.3 در افغانستان موجب شد شهرهای تایباد، تربت جام، تربت حیدریه و مشهد ارتعاشات این زمینلرزه را احساس کنند، ضمن آنکه در استان کرمانشاه نیز 4 زلزله به ثبت رسید. در هفته گذشته زلزله هرات...

وب‌گاه فرارو

رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گفت: امتداد سامانه گسلی هریرود غربی به سوی غرب و خاک ایران با سامانه گسلی درونه در شمال و دشت بیاض در جنوب مجانب می‌شود که از جمله گسل‌های طویل و لرزه‌زای ایران مرکزی تلقی می‌شود و رخنمون گسیختگی واضحی در سطح دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در هفته گذشته زمینلرزه 6.3 در افغانستان موجب شد شهرهای تایباد، تربت جام، تربت حیدریه و مشهد ارتعاشات این زمینلرزه را احساس کنند، ضمن آنکه در استان کرمانشاه نیز 4 زلزله به ثبت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم ایران اسلامی یکپارچه بعد از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت جنایات اسرائیل و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطین در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا خواستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن ملی برای تکمیل جاده بجنورد - جنگل گلستان ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

سیدمحمد هاشمی در روز نخست اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های همسایه اظهار داشت: در موضوع استان‌ها و ظرفیت ها، پرواضح است که ما هر قدر از ظرفیت فرهنگی استان‌ها را به حوزه بین الملل امتداد دهیم و آن‌ها را به کار بگیریم باعث قد کشیدن استان‌های ما در عرصه فرهنگ و باعث طراوت و تازگی استان‌ها خواهد شد. وی افزود: وقتی به استانی در حوزه فرهنگ، میدان داده می‌شود کل ظرفیت فرهنگی...

خبرگزاری تسنیم

نتایج هفتمین دوره مسابقات بهکاپ قهرمانی کشور به میزبانی آذربایجان شرقی اعلام شد و تیم استان آذربایجان شرقی قهرمان بخش مردان و تیم استان کرمانشاه قهرمان بخش بانوان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین اختتامیه دومین دوره از جشن مهر سینمای ایران شب گذشته در تالار ایوان شمس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: به عهدی که با سینماگران کشور و هنرمندان استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای توسعه عدالت فرهنگی بسته‌ایم، پایبندیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین اختتامیه دومین جشن ملی مهر سینمای ایران عصر امروز (13 مهرماه) در تالار ایوان شمس با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی سینما برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسن اکبری معاون سازمان حفاظت از محیط زیست کشور می‌گوید طبق سونوگرافی انجام شده توسط دامپزشک بین‌المللی، رحم و تخمدان‌های «ایران» سالم بوده و به امکان زادآوری او در اسارت امیدواریم.