شنبه 29 اردیبهشت 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه الف

عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: فعلا برنامه‌ریزی این است که در نیمه دوم بهمن، دو استان خراسان شمالی و زنجان مجامع سهام عدالت خود را برگزار کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از مردم و مسئولان جهت برگزاری مسابقات سراسری قرآن تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی تا 17 آذرماه امسال به جز دو استان خراسان شمالی و گلستان بارش‌ها در سایر استان‌های کشور منفی شده است. در این استان‌ها به ترتیب بارش‌ها نسبت به دوره بلند مدت 31.2 و 10.5 درصد افزایش یافته است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد...

خبرگزاری تسنیم

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شب گذشته به پایان رسید و سیدمحمد حسینی‌پور از تهران به مقام اول رشته قرائت دست یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر صدیقی گفت: عدم اجازه برای حضور تیم ملی کوراش در کمپ بین‌المللی خراسان شمالی به این رشته صدمه زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخابرات منطقه و سپاه جواد الائمه استان خراسان شمالی در راستای توسعه خدمات مخابراتی در مناطق محروم با هدف افزایش بنیه اقتصادی و عدالت ارتباطی برای ساکنان روستاهای این استان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک، امضاء کردند.

خبرگزاری دانشجو

مجوز اجرای 129 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در مهرماه سالجاری صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زمین‌لرزه‌ها در کشور طی شهریور تا 1.3برابر میانگین زلزله‌های ماه‌های قبل افزایش یافت. در مهر هم، دست‌کم در چهار استان، زلزله‌های بالای 4ریشتر به ثبت رسید. این موج‌های لرزه‌ای یک پرسش عمومی شکل داده؛ آیا دوره‌ای از وقوع متعدد زلزله در پیش است؟ روزنامه امروز

وب‌گاه گسترش

امروز دوم آبان ماه تانای آلومینای جاجرم در مجتمع آلومینای ایران_ جاجرم برگزار شد. این پنجمین رویداد تانا و سومین رویداد تانای صنعت است که در خراسان شمالی برگزار شده و تاناها به منظور رفع نیازهای آنها برگزار می شود. مدیر مجتمع آلومینای جاجرم در این مراسم از تولید 240 هزار تن پودر آلومینا از بوکسیت های داخلی در این مجتمع خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: آمار تصادفات در محورهای خراسان شمالی «نگران کننده» است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی بیرانود، معاون اشتغال وزارت کار، با اشاره به تحولات شاخص‌های بازار کار کشور منتهی به تابستان 1402 گفت: بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران، طی یکسال گذشته منتهی به تابستان سال 1402، جمعیت 15 ساله و بیشتر به 64.4 میلیون نفر رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 1 درصد رشد داشته است. طی دوره مذکور، بالغ بر 689 هزار نفر بر جمعیت...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

طبق نظر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار سخنگوی این اتاق شد. طبق اعلام اتاق اصناف ایران، باتوجه به بند 7 مصوبه مورخ 14 مهرماه 1402 هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، مهدی امیدوار، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی به عنوان سخنگوی اتاق اصناف ایران انتخاب شد. در بخشی از حکم مجتی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران خطاب به مهدی امیدوار آمده است: با توجه...