یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه گسترش

بازار سرمایه امروز با رشد نسبی همراه بود و تکذیب اخبار خودرویی شب گذشته شاید اهرمی برای رشد بورس به حساب آمد.

وب‌گاه گسترش

شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می‌شود، اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت که در فاز اول برای دو استان خراسان شمالی و زنجان عملیاتی می شود، اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان سازمان بورس، خراسان شمالی اولین استانی است که بناست مجامع شرکت‌ها را برگزار کند، مجامعی که باید تا پایان شهریور 1403 تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه فرارو

آگهی دعوت شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی به مجمع شورای عالی بورس را بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و در پی دستور رئیس قوه قضائیه مسؤولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

وب‌گاه گسترش

به منظور اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شده است. جهت دریافت جزئیات بیشتر درباره زمان و محل برگزاری این مجمع، به منابع رسمی مربوطه و اطلاعیه‌های شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی مراجعه نمایید.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذرماه بیش از 3000 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در سطح استان انجام شده و برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد که بارش‌ها در آن نسبت به دوره بلندمدت 65.2 درصد منفی شده است.