شنبه 16 تیر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرکشی به سالن‌هان زندان مرکزی بجنورد از جمله بخش قرنطینه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی ندامتگاه، بخش‌هایی از بازدید امروز رئیس قوه قضائیه بود.

خبرگزاری مهر

بجنورد_ رئیس دستگاه قضا گفت: مرتکبین جرایم خشن و سرقت که امنیت فیزیکی و روانی مردم و شهروندان را تهدید می‌کنند، در فهرست عفوها قرار نمی‌گیرند و موارد ارفاقی شامل آنها نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

محسنی اژه‌ای در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی و در ادامه بازدیدهای میدانی و آسیب‌شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت) از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس قوه قضاییه در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی و در ادامه بازدید‌های میدانی و آسیب‌شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت) از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دستگاه قضا گفت: مرتکبین جرایم خشن و سرقت که امنیت فیزیکی و روانی مردم و شهروندان را تهدید می‌کنند، در فهرست عفوها قرار نمی‌گیرند و تأسیسات ارفاقی شامل آنها نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی و در ادامه بازدید‌های میدانی و آسیب‌شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز (چهارشنبه 27 اردیبهشت) از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد. رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید، ضمن سرکشی از بخش‌های مختلف زندان مرکزی بجنورد، از نزدیک با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی امروز چهارشنبه از زندان مرکزی بجنورد بازدید و بر تقویت شرائط و بستر اصلاح، تربیت و بازاجتماعی شدن و اشتغال زندانیان تاکید کرد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت) در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

وب‌گاه فرارو

لاله واژگون از آخرین روزهای فروردین‌ماه تا اوایل خردادماه، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس را رنگ می‌زند. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم هم می‌نامند. این لاله‌ها به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ جلوه‌گری می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده شاهد کاهش دمای هوا در نوار ساحلی کشور خواهیم بود و از جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.

خبرگزاری مهر

طرح‌های پایلوت مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و 488 هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.