شنبه 16 تیر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام اژه‌ای گفت: مردم عمل را می‌بینند نه قول را؛ قول خوب است اما مشروط به آنکه با عمل همراه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر بدون تشریفات به خراسان شمالی، با حضور در مسجد شهدا شهرک شاهد بجنورد، نماز ظهر و عصر را در کنار مردم اقامه کرد و پس از آن در جمع اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی گفت: در جریان سفر‌های استانی اعم از سفر‌های رسمی و غیررسمی، تاکید دارم که نامه‌های واصله از جانب مردم...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی؛ در مقوله مبارزه با فساد، ما در عین اینکه متمرکز بر روی علت‌ها هستیم، از معلول‌ها نیز غافل نمی‌شویم. سوال این است که در بحث مقابله با فساد، آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ باید بگویم نه، اما مجدانه در این عرصه تلاش می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بررسی پرونده‌های فساد اقتصادی گفت: برای نمونه در یک فقره در نتیجه یک ارتباطات ناصحیح با یک شرکت، برای واردات میلیون‌ها تن نهاده دامی، بیش از هزار میلیارد تومان از مردم دریافت شده بود، اما کالایی وارد کشور نشده بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بررسی پرونده‌های فساد اقتصادی گفت: برای نمونه در یک فقره در نتیجه یک ارتباطات ناصحیح با یک شرکت، برای واردات میلیون‌ها تن نهاده دامی، بیش از هزارمیلیارد تومان از مردم دریافت شده بود، اما کالایی وارد کشور نشده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس قوه قضاییه گفت: با پیشنهاد مقام معظم رهبری پرونده‌های افراد پشیمان شده از افراد اغتشاشگر جدا شد و در این راستا حدود 90 هزار نفر مشمول عفو رهبری شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای گفت: با پیشنهاد مقام معظم رهبری پرونده‌های افراد پشیمان شده از افراد اغتشاشگر جدا شد و در این راستا حدود 90 هزار نفر مشمول عفو رهبری شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با پیشنهاد مقام معظم رهبری پرونده‌های افراد پشیمان شده از افراد اغتشاشگر جدا و مورد عفو قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی، در دانشگاه بجنورد حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفتگو و تبادل نظر بپردازد. حضور امروز در دانشگاه بجنورد، چهارمین حضور رئیس دستگاه قضا در مجامع دانشگاهی و در بین دانشجویان،...

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت) در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز چهارشنبه (27 فروردین) در جریان سفر بدون تشریفات خود به استان خراسان شمالی و در ادامه بازدید‌های میدانی خود از مراجع و مراکز قضایی، از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد بازدید کرد و از نزدیک در جریان کم و کیف رسیدگی به پرونده‌ها در این واحد قضایی قرار گرفت. قاضی‌القضات در...

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه از دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی، بازدید کرد.

وب‌گاه الف

رییس قوه قضاییه در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی امروز چهارشنبه از زندان مرکزی بجنورد بازدید و بر تقویت شرائط و بستر اصلاح، تربیت و بازاجتماعی شدن و اشتغال زندانیان تاکید کرد.

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی و در ادامه بازدید‌های میدانی و آسیب‌شناسانه خود از مراکز و مراجع قضایی، امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت 1402) از زندان مرکزی بجنورد بازدید کرد. رئیس دستگاه قضا در جریان این بازدید، ضمن سرکشی از بخش‌های مختلف زندان مرکزی بجنورد، از نزدیک با مسائل و مشکلات مددجویان آن و کادر ندامتگاه آشنا شد و دستورات مقتضی...