پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم بسیج بعدازظهر امروز در موزه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی نظیر فرهاد قائمیان، مسعود فروتن، جهانگیر الماسی، آزیتا ترکاشوند، جعفر دهقان، رهبر قنبری، هوشنگ توکلی، محسن علی اکبری، مهدی عظیمی میرآبادی، علی غفاری، خیرالله تقیانی پور، کاوه خداشناس و.... حضور داشتند. آرش زینال خیری دبیر این جشنواره ضمن خیر مقدم...

وب‌گاه الف

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش امدادگران در کمک‌رسانی به افراد حادثه‌دیده در سیلاب، چهار هزار و 985 نفر اسکان اضطراری پیدا کردند و 102 نفر نیز از سیلاب رهاسازی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره وقوع سیل در این استان اظهار داشت: تاکنون پنج هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند و توزیع آب و غذا در مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره سمنوپزان همچون سال‌های گذشته در آستانه نوروز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح تکمیل شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال اتمام است و راه اندازی سالن‌ها و خرید تجهیزات انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با حضور جمعی از هنرمندان کشوری در موزه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزئیات تازه‌ای از خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمین‌های فلسطینان را اشغال کردند. وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال 75 ساله...

وب‌گاه الف

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد و از امدادرسانی به بیش از 38 هزار نفر از هفتم اسفند تا امروز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از 28 هزار سیل زده 560 روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، جزییات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای، آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح و از امدادرسانی به 24 هزار نفر در 8 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان توسط هلال احمر همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، را با انتشار اطلاعیه ای تشریح کرد.