سه‌شنبه 28 فروردین 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان بورس، سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. 30 همت نیز برای افزایش سرمایه شرکت‌هایی است که برنامه توسعه‌ای دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. 23 آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند. در کنار...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معلمان جدید‌الاستخدام علاوه بر محرومیت از رتبه‌بندی، با حقوق 7 میلیون تومانی در مدارس تدریس می‌کنند و حق‌التدریس معلمان نیز که می‌تواند به ترمیم حقوق منجر شود از مهر ماه پرداخت نشده؛ با این میزان حقوق نباید توقع ورود نخبگان به آموزش و پرورش را داشت!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چهارمین گردهمایی فصلی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها با حضور رضا خواجه نائینی، معاون توسعه انسانی و منابع وزیر اقتصاد، مدیران کل امور اقتصاد و دارایی کشور، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت برگزار شد. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: اگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به درستی مدیریت شوند و مجامع آنها به روز و تشکیلاتشان کامل شود، این شرکت‌ها می‌توانند در تمامی استان‌ها به عنوان پایه اصلی توسعه باشند و پروژه‌های استانی را به بهره‌برداری برسانند.

خبرگزاری دانشجو

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: چون سفر زیاد می‌روم در استان‌های مختلف از نزدیک سوال کرده‌ام. مثلا در 22 بهمن امسال در استان خراسان شمالی اعلام کرده‌اند که نیرو‌های اصلاح‌طلب هم مورد تایید قرار گرفتند و می‌توانند کاندیدا شوند. همین‌طور در استان‌های مختلف این‌طور نیست که یک گرایش سیاسی در کشور باشد و نامزد و داوطلب نداشته باشد؛...

وب‌گاه گسترش

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی، مطابق آگهی منتشر شده در روزنامه اطلاعات، در روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 با حضور 52 درصد از صاحبان سهام برگزار شد و رسمیت یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی اصلاحات در استان خراسان شمالی: با مشارکت بالا جلوی تعداد اندک نفوذی که با ادعای تحریم انتخابات قصد برهم زدن چهره اصلاحات را دارند خواهیم گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مجمع اولین شرکت سپرده‌گذاری استانی سهام عدالت مربوط به استان خراسان شمالی امروز دوشنبه 23 بهمن برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه اصلاحات خراسان شمالی اعلام کرد که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دور ششم خبرگان رهبری فاقد لیست و صادقانه در کنار مردم خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام مسئولان، سرانجام پس از یک وقفه چراغ برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت با برگزاری مجامع استان خراسان شمالی روشن شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران می‌توانند حضوری یا از طریق سامانه دیما به شکل الکترونیکی در مجمع استان خراسان شمالی حضور داشته و اعمال رای کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: سهامداران از طریق سامانه می‌توانند در مجمع سهام عدالت حضور داشته و اعمال رای کنند و همچنین می‌توانند وکالت دهند.

وب‌گاه عصر ایران

محمدر ضا خباز (زاده 28 تیر 1333 در کاشمر)، سیاستمدار اصلاح‌طلب، استاندار استان خراسان شمالی در دولت دوازدهم و استاندار سابق استان سمنان در دولت یازدهم بوده است.