سه‌شنبه 28 فروردین 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

وب‌گاه گسترش

به منظور اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده برای صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شده است. جهت دریافت جزئیات بیشتر درباره زمان و محل برگزاری این مجمع، به منابع رسمی مربوطه و اطلاعیه‌های شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی مراجعه نمایید.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای مصوبه شورای عالی بورس در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری خراسان شمالی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای آذرماه بیش از 3000 مورد پایش اندازه گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی در سطح استان انجام شده و برای 64 سازمان و نهاد دولتی و عمومی اخطار قطع گاز صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

بررسی داده‌های مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها در 29 استان کشور نسبت به دوره بلندمدت منفی شده است. بیشترین کاهش بارش در استان قزوین با 69 درصد ثبت شده است. پس از این استان قم قرار دارد که بارش‌ها در آن نسبت به دوره بلندمدت 65.2 درصد منفی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر کار جزئیات جدیدی از طرح ارائه سبد غذایی رایگان به مادران شیرده و کودکان دارای سوءتغذیه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رشد 4 درصدی اهدای خون در 9 ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، از هموطنان درخواست کرد که در فصل سرما، خون اهدا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی با اعلام این مطلب افزود: استان لرستان با رشد 29 درصد، استان خراسان شمالی با 20 درصد و استان کرمان با 13 درصد، بالاترین رشد آمار اهدای خون را در بین استان‌ها به خود اختصاص دادند. وی با اشاره به رشد شاخص اهدای مستمر خون گفت: این شاخص هم اکنون در کشور بیش از 54 درصد است و استان‌های سمنان با شاخص نزدیک به 69 درصد، یزد با 64 درصد و گستان...

وب‌گاه الف

«کالابرگ الکترونیک»، «یسنا» و «امنیت غذایی کودکان»؛ طرح‌هایی است که دولت از ابتدای امسال گام به گام، اقدام به پیاده‌سازی آنها کرد تا سفره اقشار مختلف جامعه تقویت شود؛ به گونه‌ای که تنها در طرح کالابرگ الکترونیک اکنون هفت دهک درآمدی تحت پوشش این طرح درآمده‌اند که همین میزان 61 میلیون نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یارانه دهک‌های یک تا 3 درآمدی به 520 هزار تومان و یارانه دهک‌های چهارم تا هفتم درآمدی به 420 هزارتومان افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ثبت نام 4 میلیون و پانصد هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بانوان (1402) یادواره گلفباز فقید مرحومه شهین بانو بهرامی با صعود چهار تیم به دور برگشت به پایان رسید.

وب‌گاه فرارو

مبلغ یارانه به 300 تا 400 هزارتومان در ماه رسید / سیستان و بلوچستان، اصفهان و خراسان رضوی بیشترین کودکان مشمول طرح امنیت غذایی را دارند.