سه‌شنبه 29 خرداد 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی مسئولان مربوطه به امور خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان، از زمان‌شناسی، تعهد و پایبندی مردم استان زنجان به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی مسئولان مربوطه به امور خانواده شهدای جنایت تروریستی کرمان، از زمان‌شناسی، تعهد و پایبندی مردم استان زنجان به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در جلسه شورای اداری اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب، گفت: با توجه به افزایش تردد قطار‌های مسافری و باری در خط دوم «قزوین - زنجان» اهمیت آن روزبه‌روز بیش‌تر می‌شود. وی افزود: امیدواریم هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان تصویب شود تا خط دوم با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت واقعی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل راه‌آهن گفت: بدهی‌های بین‌المللی راه آهن که از 10 سال قبل باقی‌مانده بود به روسیه و ترکمنستان پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با دستور رئیس‌جمهور موانع سه موضوع ویژه و اولویت‌دار پروژه دو خطه کردن راه‌آهن قزوین - زنجان، احداث سد مشمپا و معادن استان زنجان رفع و در مدار اجرا قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند. وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان...

خبرگزاری تسنیم

با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، 313 سری جهیزیه به زوجین و نوعروسان در استان زنجان اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش‌وپرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه شورای اداری دولت در استان زنجان به چند سؤال خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، محمد میرزابیگی دیروز (شنبه 16 دی‌ماه) در رابطه با مصوبات سفر رئیس‌جمهور در استان زنجان، اظهار کرد: حضور رئیس‌جمهور در استان، فرصت مغتمی است که مطالبات جامعه ایثارگری را در راستای نیاز‌ها و دغدغه‌های این عزیزان پیگیری کنیم. وی با اشاره به پیگیری مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک صنعتی روی استان زنجان گفت: علاوه بر بحث آلایندگی جوی، آلایندگی منابع آب و خاک نیز به واسطه فعالیت شهرک صنعتی روی اتفاق می‌افتد و جابه‌جایی آن خواسته به حق مردم منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان زنجان، 16 باب نمازخانه بین راهی در کشور با 65 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های ورزشی بر زمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: ما امروز در حوزه صنایع نظامی حرف زیادی برای گفتن داریم تا جایی که بسیاری از سران کشورهای منطقه و دنیا در گفتگوهایی که با بنده دارند، درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تمام ظرفیت‌های کشور، از جمله سرمایه در گردش، سرمایه ریالی و ارزی، به منظور حمایت از تولید بسیج مورد استفاده قرار خواهد گرفت.