سه‌شنبه 29 خرداد 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روز گذشته در دوازدهمین مقصد از سفرهای استانی‌اش برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی به استان زنجان رفت. درجریان این سفر یک‌روزه در مجموع 118پروژه عمرانی به همراه پروژه‌های روستایی و درون‌شهری به ارزش بیش از 30هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: شرط سفر دوم به استان زنجان اجرای مصوبات دور اول سفر بود و از همه مدیران و کسانی که پیگیر خواسته‌های مردم هستند قدردانی می‌کنم. وی با گرامیداشت یاد 3500 شهید استان زنجان ابراز کرد: شهدا به ما افتخار، اقتدار و امنیت بخشیدند و به مفاخر استان، فلاسفه و شخصیت‌های بزرگی...

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در حاشیه مراسم گازرسانی به روستای ماری شهرستان زنجان، از گازرسانی به 30 میلیون مشترک در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر اهمیت ذخیره منابع ژنتیک و اینکه با توسعه مخالف نیستیم، گفت که استان زنجان با 300 هزار هکتار زمین از منابع زنجیره ژنتیک جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: وسایل ارتباطی و اطلاعاتی امروز را نمی‌توان محدود کرد، زیرا دسترسی برای همه وجود دارد و گسترش و توسعه و سرعت آن تمام سطوح و لایه‌های زندگی انسان معاصر را در برگرفته به نحوی که امروز همه شئون زندگی بر این بستر قرار داده شده و روز به روز به طرف هوشمندسازی حرکت می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: سامانه ملی مساجد کشور طراحی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: خوشبختانه قانون مبارزه با پولشویی که در گذشته مغفول مانده بود، با روی کار آمدن دولت سیزدهم جدی گرفته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی خانی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در جمع خبرنگاران از شناسایی 1200 مظنون به پولشویی در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه عزم دولت سیزدهم برای مبارزه با مقوله پولشویی بسیار جدی است، این در حالی است که قانون مذکور در گذشته مغفول مانده بود. وی با تاکید بر اینکه مبارزه با پولشویی از اولویت‌های وزارت امور اقتصاد...

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان، با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، واحد "تولید ورق کبالت از پسماندهای روی" محصول دانش‌بنیان شرکت بین‌المللی تحقیقات صنعت و معدن آیرما با حمایت حدود 200 میلیارد ریالی صندوق نوآوری و شکوفایی افتتاح شد.

وب‌گاه فرارو

بهرام عین‌اللهی بعد از ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و با حضور در شهرستان خدابنده جهت افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت، در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش‌های رسیده، هم‌اکنون علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در آیین افتتاح بخش «هدهد سفید» کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان، با بیان اینکه باید از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، افزود: کتابخانه‌های عمومی این ظرفیت را دارد که پذیرای همه نوع مخاطب باشد. وی از کودکان به عنوان مهم‌ترین مخاطبان جامعه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور دکتر رئیسی فرمودند: کسانی که دارای جایگاه‌ها و مسئولیت اجرایی هستند باید برای ترویج نماز الگوسازی کنند؛ این الگوسازی نیز باید با سلوک، عمل و روح نماز خود آنان صورت گیرد و عمل و کیفیت نماز آنها دیگران را به نماز دعوت کند.

وب‌گاه عصر ایران

بهرام عین‌اللهی بعد از ظهر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان و با حضور در شهرستان خدابنده جهت افتتاح پروژه‌های حوزه بهداشت، در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارش‌های رسیده، هم‌اکنون علائم حیاتی 10 مجروح حادثه تروریستی کرمان پایین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی و در پی دستور رئیس قوه قضائیه مسؤولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.