جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

افراد می توانند تا پایان دی ماه امسال از مزایای طرح بخشودگی جرایم بهره مند شوند که اگر از این فرصت استفاده نشود در غیر این صورت میزان جرایم معوق به قوت خود باقی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برابر آمار پلیس، تصادفات منجر به فوت در این استان فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 71 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جرایم رانندگی معوق 2 برابری مشمول بخشیدگی شده است و صاحبان وسایط نقلیه می‌توانند با توجه به مهلت تعیین شده نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام و از این فرصت استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جرایم رانندگی معوق 2 برابری مشمول بخشودگی شده است و صاحبان وسایط نقلیه می‌توانند با توجه به مهلت تعیین شده نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام و از این فرصت استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: خدماتی که در درمانگاه‌ها، مراکز جامع سلامت و مراکز 16 ساعته به مراجعه کنندگان ارائه می شود، بسیار ارزان و در حد رایگان است و افراد فقط دارو را از بیرون تهیه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تا پایان سال گذشته بالغ بر 434میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرحهای جدید یا توسعه واحدهای صنایع تبدیلی قبلی با ظرفیت اشتغال 2 هزار و 510 نفر در استان محقق شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بازرسی‌های کل استان‌ها طی روزهای اخیر اقدامات و نتایج بازرسی‌های خود را منعکس کرده‌اند که در ادامه برخی از آن‌ها را مرور خواهیم کرد. واریز جریمه 87 میلیاردی از سوی واردکنندگان متخلف به حساب خزانه دولت هرمزگان - بازرسان اداره کل بازرسی استان هرمزگان در جریان بررسی نحوه ایفای تعهدات اعتبارات اسنادی و حواله‌های ارزی در تعدادی از بانک‌های این استان،...

وب‌گاه فرارو

در راستای بررسی عملکرد مالی دانشگاه علوم پزشکی استان و یکی از بیمارستان‌ها ملاحظه شد مسئول امور مالی بیمارستان، از ابتدای سال 1398 با مشارکت پیمانکاران دارویی، طبخ و توزیع و خدمات و تنظیف اقدام به ثبت 110 میلیارد ریال سند صوری در سیستم حسابداری بیمارستان کرده و تا زمان کشف جرم مبلغ 84 میلیارد ریال از وجوه بیمارستان به این پیمانکاران پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از 200 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم از سوی سپاه این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از همه خیران، نیکوکاران و سایر اقشار مختلف در خصوص تهیه و توزیع سبدهای غذایی میان خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا در این استان دعوت به همکاری می کنیم.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای وحدت استان زنجان گفت: هدف از تشکیل این شورا در سطح کشور و استان زنجان، تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین انتخاب درست و گزینه اصلح در انتخابات پیش رو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در خصوص اینکه چه کسانی نمی‌توانند واکسن کوبایی - ایرانی دریافت کنند، توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با فوت 496 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، رکورد جدیدی ثبت شد و تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 70 هزار و 70 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: زنجان طی 24 ساعت گذشته به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیدگان نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق معرفی شدند که در این جشنواره سلطانیه از استان زنجان جزو شهرهای خلاق در حوزه ادبیات شناخته شد.

خبرگزاری دانا

کشاورزی رئیس نظام مهندسی معادن استان زنجان گفت: در صورت حمایت دولت شرکت‌های دانش بنیان توان دستیابی به دانش استحصال عناصر نادر خاکی را دارند.