جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: زنجان با سه ورزشکار بیمار دیابتی در رقابت‌های دارات کشوری که به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کرد.

خبرگزاری مهر

مقام‌مسئول گفت: زمانی می توانیم مجامع شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را برگزار کنیم که همه سهامداران اجازه ورود و حق رای داشته باشند در حالی که در انتخابات فعلی این اتفاق رخ نداده است

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: به رغم کاهش آمار بیماران سرپایی کرونایی، گردش ویروس در استان همچنان بالا است و درصورتی که تست و رهگیری انجام نمی گرفت، این آمار بسیار روند صعودی تر داشت.

خبرگزاری ایسنا

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات گفت: سطح مبارزه با ملخ صحرایی در سال 1400 در سه استان خوزستان، بوشهر و ایلام حدود 13 هزار و420 هکتار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اگر ضوابط، خرید و فروش، نگهداری و حمل و نقل دام زنده از ناحیه خریداران و فروشندگان و دامداران رعایت نشود، این موارد از سوی مراجع نظارتی و قضایی از جمله مصادیق قاچاق محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با رعایت پروتکلهای بهداشتی مراسم احیای شبهای قدر با حضور محدود نفرات در فضای باز امامزادگان و اماکن متبرکه زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هیات‌های مذهبی استان زنجان گفت: اولویت اول این شورا در مراسم قدر " هر خانه، یک هیات مذهبی" است و عموم مردم می‌توانند بابهره گیری از فضای مجازی و برنامه‌های صدا و سیما شب‌های قدر را در کنار خانواده سپری و یا درصورت تمایل می‌توانند طبق پروتکل‌ها در مراسم حضوری شرکت کنند.

خبرگزاری ایسنا

مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» به همت کمیته آفرینش های هنری کنگره 3535 شهید این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: بهمن نصیری و زینب نوروزی، در قالب تیم ملی به منظور کسب سهمیه المپیک راهی ژاپن شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امتحانات تمامی پایه‌های ابتدایی و برخی پایه‌های متوسطه اول و دوم با نظر و ارزشیابی حاصل شده طی سال از سوی معلم و با نظارت مدیر به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: با پیگیری انجام شده میزان اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال جاری با افزایش 2 برابری نسبت به سال قبل به 640 میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: توانمندسازی و اشتغال مددجویان و بهره مندی از همه ظرفیت ها از سیاست راهبردی بهزیستی است و در این راستا سال گذشته نزدیک به چهار میلیارد تومان جهت تثبیت اشتغالهای ایجاد شده از طریق سهم بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی برای 662 نفر پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - آغاز مرحله کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونای کنژوکه، تایید صلاحیت 241 داوطلب انتخابات شوراهای شهر زنجان و رتبه برتر زنجان در طرح اقدام ملی مسکن از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری مهم استان زنجان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید به منطقه از بعدازظهر امروز / شنبه 11 اردیبهشت ماه / رگبار باران، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شب‌های قدر ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل ورود ویروس منحوس کرونا متفاوت‌تر از همیشه برگزار می‌شود تا این مراسم معنوی و پرفیض که پیش از این با حضور گسترده مومنان در اماکن مذهبی با شور و اشتیاق برگزار می شد، برای دومین سال پیاپی با محدودیت هایی مواجه شود.