جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

دادگز دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با اشاره به حمایت بانک‌ها از تولید و ارائه تسهیلات حمایتی به حوزه صنعت گفت: بانک‌ها در حمایت از تولید و تحقق شعار سال پای کار بوده و در کنار واحدهای تولیدی هستند.

خبرگزاری دانا

مرغداران در سایه سوء مدیریت مسئولان با مشکل جوجه‌ریزی مواجه شدند و افزایش قیمت، کمبود جوجه و قاچاق آن به خارج از کشور روند تولید مرغ را با مختل مواجه کرده است.

خبرگزاری دانا

دبیر هیات وزنه‌برداری استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی تمام باشگاه‌های ورزشی طبق مصوبات ستاد کرونا، وزنه‌برداران به اجبار در منزل تمرین می‌کنند که آن هم فقط در حد آمادگی جسمانی است.

خبرگزاری دانا

بازرس کل استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه نامگذاری سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری از سال 1399 در بازرسی کل استان زنجان تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: از فردا / دوشنبه 6 اردیبهشت ماه / تا اواخر روز چهارشنبه، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید، این استان را فرا می‌گیرد و وضعیت جوی در حالت هشدار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد که عرضه گوشت مرغ در واحدهای صنفی این استان فقط با نرخ مصوب عرضه شده و بالاتر از این نرخ تخلف محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: در سال جاری نیز کمیته احیای واحدهای تولیدی در این اتاق به صورت گسترده و پویاتر فعالیت‌های خود را پیگیری خواهد کرد تا در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب گام‌های موثر و عملیاتی برداریم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات نجات غریق و غواصی استان زنجان، گفت: با توجه به گرم شدن هوا و تعطیلی استخرها، امکان شنا در سدها، آبگیرها و رودخانه های زنجان، قوت می‌گیرد و از علاقه‌مندان به شنا انتظار می رود با این کار به استقبال غرق شدگی و مرگ ناباورانه نروند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مبارزه به موقع با آفات نباتی علاوه بر کاهش حجم سم مصرفی، موجب افزایش 30 درصدی راندمان تولید محصول کشاورزی و باغی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم اکنون حدود 400 موسسه تحت نظارت بهزیستی زنجان فعالیت می‌کنند و امسال به علت شیوع کرونا، 90 درصد مشارکت‌های مردمی جذب شده در ماه مبارک رمضان به این موسسات واگذار شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: آسمان زنجان از بعدازظهر روز سه شنبه /7 اردیبهشت ماه / با ورود سامانه بارشی به منطقه، بارانی خواهد شد و میزان بارش‌ها نیز از هفته آینده در حد نرمال خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ساخت مسکن محرومین در زنجان پیشرفت فیزیکی 83 درصدی دارد و تا کنون در این زمینه کمکهای بلاعوض و اعطای تسهیلات انجام گرفته است.

وب‌گاه الف

در شرایطی که از روز چهارشنبه هفته گذشته پایگاه‌های سلامت روند ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای سالمندان را شروع کرده‌اند، اما هنوز اعلام رسمی از سوی وزارت بهداشت نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: دوگانگی در اعمال محدودیتهای کرونایی وجود ندارد و براساس رنگ‌بندی تعیین شده و کاملا مشخص است و لذا، در مناطق قرمز، فقط گروه شغلی سطح یک حق فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: سارقان سیم‌های برق شبکه هوایی به همراه مالخر از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمدره از توابع این استان دستگیر شدند.