شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست باید در دوران پیش‌دبستانی شکل گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات هاکی استان زنجان گفت: تیم هاکی مردان استان برای حضور در مسابقات لیگ برتر "جام غزه" مشکلی ندارد اما نبود حامی و کمبود منابع مالی احتمالا به اعزام نشدن تیم منجر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقه سراسری «پیام معنویت»، از مجموعه پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در اولین روز از نمایشگاه هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار با حضور معاون علمی رئیس جمهوری و وزیر علوم از 27محصول فناورانه پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌ها رونمایی شد.

وب‌گاه گسترش

«ایران، گورستان ماشین‌آلات چاپ اروپایی است. جمله‌ای که دی 1401 در مراسم پایانی جشنواره ملی صنعت چاپ اعلام و پس از آن اظهارات بسیاری در این رابطه شنیده شد. در نهایت با گذشت نزدیک به یک سال هیچ اتفاق مثبتی در صنعت چاپ رخ نداده است. «ایران، گورستان ماشین‌آلات چاپ اروپایی است. جمله‌ای که دی 1401 در مراسم پایانی جشنواره ملی صنعت چاپ اعلام و پس از آن اظهارات بسیاری در این رابطه شنیده شد....

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فعالیت‌های ورزشی یکی از نیازهای اساسی 18 هزار جانباز و توان‌یاب استان زنجان است که از کمبود زیرساختها و امکانات ورزشی رنج می‌برند و نبود ورزشگاه‌های اختصاصی و حمایت لازم برای ایاب و ذهاب عمده مشکلات این ورزشکاران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مصدومیت 5 نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: زنجان ریل درستی دارد و متاسفانه در برخی استان‌ها ریل درستی نداریم. زنجان به جهت خروجی‌ها و بهره‌وری عملکرد قابل دفاعی دارد. وی گفت: زنجان به جهت نشاط اقتصادی به معنای حضور و نرخ مشارکت مردم جزو چند استان نخست در کشور است و همین طور زنجان در شاخص بیکاری جزو چند استان خوب کشور...

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی به اخذ مجوز برای برداشت از صندوق توسعه ارزی برای تزریق بودجه به پروژه‌های عمرانی اشاره و گفت: تزریق بودجه از طریق مولدسازی می‌تواند به تکمیل پروژه‌های عمرانی کمک کند.

خبرگزاری تسنیم

اقتصاد دانش‌بنیان با حیات اقتصادی و سیاسی، استقلال و بقای کشور پیوند دارد، ایران در رتبه ششم کشورهای نوآور منطقه قرار دارد، در سال 2022 ایران رتبه 53 در میان کشورهای جهان قرار داشت. ایجاد پایگاه تجاری در کشور های دیگر راه حل توسعه دانش بنیان هاست.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مربوط به پروژه‌های مولدسازی تلاش داریم تا بخشی از کارهای زمین‌مانده و نیمه‌کاره تسریع و تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه فرارو

: چند زن جوان که در فضای مجازی با تهدید، از آن‌ها اخاذی شده بود به پلیس فتای زنجان شکایت کردند.