شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

همه چیز از یک عکس شروع شد، عکسی که در فضای مجازی دست به دست چرخید تا سبب ساز تولد یک ایده باشد، ابر دزدی در مرز ایران و ترکیه همان ایده‌ای شد که طی چند روز گذشته حسابی بحث برانگیز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، پروژه‌های مختلفی در سطح استان زنجان به بهره برداری خواهد رسید که تعدادی از این پروژه ها به شرح زیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی گفت: «ابر دزدی داستانی بیش نیست، یک شایعه است که بیشتر دنبال تشویش اذهان عمومی است، متاسفانه ممکن است مسئولین هم چنین حرف‌هایی را باور کنند و به جای فکر عاجل دنبال تئوری توطعه باشند.»

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری سی امین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» در روز شانزدهم دی ماه در زنجان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان بورس، اعلام کرد که شورای عالی بورس تأکید کرده است که نیاز است دارایی‌ها مورد تجدید ارزیابی قرار گیرند، ساختار مالکیتی بهبود یابد و نظام تصدی‌گری دولت مورد بازنگری قرار گیرد. همچنین، ضرورت واگذاری سهام تودلی، خروج از سرمایه‌گذاری‌های غیرمرتبط، افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در دو شرکت خودروساز بزرگ کشور را مورد تأکید قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: موضوع «بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه» در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: شورای عالی بورس خوستار تجدید ارزیابی دارایی‌ها، اصلاح ساختار مالکیتی و بازنگری در نظام تصدی‌گری دولت، لزوم واگذاری سهام تودلی، خروج از سرمایه‌گذاری‌های غیرمرتبط، افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در دو خودروساز بزرگ کشور شد.

وب‌گاه الف

بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، موضوع «بررسی وضعیت دو ناشر بزرگ صنعت خودرو در بازار سرمایه» در جلسه اخیر شورای عالی بورس مطرح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

9 دی سال 88 حضور تاریخی مردم ایران برای دفاع از اسلام و نظام به مثابه سیلی خروشان، فتنه و فتنه‌گران را با خود برد و به نیستی کشاند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی می‌گوید: اصلاح‌طلبان هیچ زمان انتخابات را تحریم نکردند؛ یعنی هیچ‌گاه اطلاعیه‌ای برای تحریم ندادند. حتی در دوره‌هایی که فضا خیلی محدود بود مثل مجلس نهم، آقای خاتمی به دماوند رفتند و رای دادند تا با این کار نشان بدهند که موافق تحریم نیستند. فعلا هم چنین چیزی نداشته‌ایم و این که لیست ندهیم، به معنای تحریم نیست بلکه تعداد نامزدها به قدر کافی نیست تا امکان لیست دادن باشد

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: همرزم شهید موسوی می‌گوید: سیدرضی علاقه زیادی به شهید اشتری داشت. زمانی هم که زنجان می‌آمد به دیدار خانواده شهید می‌رفت و از خاطرات شهید اشتری برایشان تعریف می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد بعد از سه ماه از زخمی شدنش در درگیری با اشرار به شهادت رسید. رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد بعد از سه ماه از زخمی شدنش در درگیری با اشرار به شهادت رسید به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس پلیس امنیت عمومی فیروزآباد که در درگیری با شرور مسلح مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود پس از 3 ماه تحمل درد به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.