شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت توقیفی برابر اعلام کارشناسان مربوطه 14 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه مالک موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به گرفتار شدن 50 خودرو در کولاک برف، از عملیات امدادرسانی به 141 سرنشین خودروهای در راه مانده ناشی از بارش برف و کولاک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از عملیات امدادرسانی به 141 سرنشین خودروهای در راه مانده ناشی از بارش برف و کولاک خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با فرارسیدن شب یلدا، خیرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه، بسته‌های یلدایی را بین نیازمندان اهداء کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی و مهربانی پیام یلدا در بلندترین شب سال است، با فرارسیدن این آیین سنتی، خیرین در سراسر کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه با اهدای بسته‌های یلدایی بین نیازمندان بار دیگر قابی از انسانیت و مهربانی را در تاریخ این دیار ماندگار کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور با تأکید بر اینکه هیچ محدودیت واگذاری پرسپولیس و استقلال نداریم، گفت: اگر خبرنگاران اجازه دهند و حاشیه‌سازی نکنند، پیش از پایان پایان دولت سیزدهم واگذاری‌ها انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع کولاک برف در ارتفاعات و گردنه‌های این منطقه خبر داد. همچنین از روز جمعه این هفته تا روز یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه جدید به استان، شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در خصوص رخدادهایی که قرار است با ورود سامانه جدید به استان اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: از روز جمعه این هفته تا روز یکشنبه هفته آینده با ورود سامانه جدید به استان، شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود، همچنین بارش برف در ارتفاعات دور از ذهن نخواهد بود.

وب‌گاه فرارو

از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی پمپ بنزین های فعال در سراسر کشور توسط وزارت نفت اعلام شد. اسامی پمپ بنزین های فعال در سراسر کشور توسط وزارت نفت اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ از صبح امروز شاهد اختلال گسترده در شبکه توزیع سراسری سوخت بودیم که در همین رابطه مسوولان وزارت نفت اعلام کردند این مشکل، امروز برطرف می شود.

وب‌گاه فرارو

توافقنامه نهایی کاپ 28 (کنفرانس سازمان ملل متحد در زمینه تغییرات اقلیمی) اگر نه با حذف ولی با تاکید بر کاهش تدریجی مصرف جهانی سوخت‌های فسیلی و به نفع کشور‌های تولید کننده این‌گونه سوخت‌ها به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حسنلو معاون فناوری و توسعه‌ی نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی و مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در برنامه امروز میز اقتصاد واریز سود سهام عدالت و چگونگی تعیین تکلیف سود سهام متوفیان را بررسی کردند. سود سهام عدالت از بامداد پنج شنبه آغاز شده فرآیند پرداختش و این سود برای 29 شرکت موجود در سبد سهام عدالت است...