شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نوجوان اهل روستای وهران در رودخانه قزل اوزن منطقه قارقاچای شهرستان ماهنشان غرق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و شرایط ثبت‌نام مسکن و زمین رایگان در طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد گفت: فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفته است.

خبرگزاری مهر

فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد با اعلام این خبر تاکید کرد: پس از فراخوان ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی تسریع شده است. دهقان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های لبخند مادری که از سال گذشته آغاز شده است،...

وب‌گاه عصر ایران

گروه خودروسازی کرمان‌موتور، به عنوان نخستین شرکت خصوصی خودروسازی ایران، صادرات محصولات تولیدی خود را با صادرات محصول J4 به کشور عراق آغاز کرد و اولین محموله صادراتی خودروی ایرانی در هفته گذشته به مقصد بغداد ارسال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: با تکمیل منابع مصوب در سفر اول رییس جمهور به استان زنجان، 106 کیلومتر از خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان تا پایان امسال بهره برداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشاور ویژه وزیر نیرو گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان زنجان از پیشرفت مناسبی برخوردار است و سه طرح نیز هفته دولت سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طرح جهش تولید در دیمزارها برای دومین سال متوالی در استان زنجان به مرحله اجرا درآمده است تا میزان بهره وری در تولید محصولات راهبردی از جمله گندم استان ارتقا یابد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به عفو 700 نفر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در این استان گفت: 58 درصد پرونده ها در زنجان منجر به صلح و سازش شده است.