شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کسانی که طمع تصاحب جزایر سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران را دارند و یا گوشه چشمی هرچند روانی به این جزایر دارند؛ نوک شمشیرمان را ببینند تا در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت: کسانی که طمع تصاحب جزایر سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران را دارند و یا گوشه چشمی هرچند روانی به این جزایر دارند؛ نوک شمشیرمان را ببینند تا در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند

وب‌گاه عصر ایران

سردار ابوالفضل شکارچی گفت: اساس کوه یخ را برای روزی که نیاز است رونمایی خواهیم کرد تا دشمنانمان را غافلگیر کنیم. پس بنابراین بخشی از دستاورد ها را نیاز است اطلاع‌رسانی کنیم ول بخشی هم نیاز نیست چون که جزو اصرار کشور است و باید محرمانه باقی بماند‌.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استان زنجان در حوزه گردشگری سلامت به رغم برخورداری از ظرفیت‌های بسیار خوب تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد و تقویت زیرساخت‌ها، رقابتی کردن خدمات و توجه به حوزه‌های بکر، زمینه ارتقای این صنعت را فراهم می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال استانی در اشاره به گرانی مایحتاج عمومی گفته است: مردم برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود مجبور به دریافت وام هستند.

خبرگزاری دانشجو

وحید بیگدلی‌راد، سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن اعلام این خبر، در هشتاد و دومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: دوره فرماندهی عملیات در حریق در استان گیلان به منظور ارتقاء دانش و مهارت نیرو‌های شاغل در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و همچنین واحد‌های امدادرسانی و نجات در امر فرماندهی عملیات در مواقع...

وب‌گاه ورزش سه

نفرات برتر روز دوم اولین مرحله از دور جدید رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی استان کرمانشاه مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر روز دوم اولین مرحله از دور جدید رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی استان کرمانشاه مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تولید گندم، به عنوان یکی از پرمصرفترین محصولات کشاورزی در جهان، طی سال زراعی جاری در استان زنجان با افزایش بیش از 65 درصدی نسبت به قبل به بیش از 400 هزار تن می‌رسد که بر این اساس خرید تضمینی این محصول از کشاورزان نیز افزایش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی درگیری دو برادر در شهرستان خرمدره از مرگ دوست صمیمی قاتل که قصد میانجیگری داشت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام مشاور وزیر و مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، حوزه‌های ارزیابی تکمیلی آزمون آموزگاری در این دو روز تعطیل هستند، اما آزمون دبیری در موعد مقرر خود یعنی روز پنجشنبه 12 مردادماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی موافقت دولت با تعطیلی روزهای (چهارشنبه و پنجشنبه) یازدهم و دوازدهم مرداد ماه 1402 با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا، ارگان های مختلف در اطلاعیه های جداگانه درباره چگونگی نحوه فعالیت خود در این ایام توضیح دادند که اطلاعات کامل آن را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

خبرگزاری مهر

اهواز - وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در ایران است ولی مراجعه به هنگام و درمان‌های موثر از عوارض آن جلوگیری می‌کند که استان زنجان با انجام این اقدامات در چند سال اخیر به یکی از مراکز مهم کشوری و جهانی در درمان این بیماری تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با عاشورا عزاداران حسینی (ع) در سراسر ایران اسلامی، فریاد «لبیک یا حسین» سر داده و به عزاداری پرداختند تا بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود به سیدالشهدا را نشان دهند.