شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و شرایط نحوه دریافت کارت معلولیت و افزایش یارانه نقدی مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی کشور و اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از 5 هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده 17 استان و 67 شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه‌برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در پنج استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بر اساس اعلام شرکت بازآفرینی شهری ایران، این واحد‌ها به تفکیک استان‌ها بدین شرح است: 218 پروژه به تعداد یک‌هزار و 917 واحد در 3 شهر استان تهران، 68 پروژه به تعداد 436 واحد در 2 شهر استان اردبیل، 50 پروژه به تعداد 317 واحد در 5 شهر استان همدان، 28 پروژه به تعداد 283 واحد در 6 شهر استان گلستان، 32 پروژه به تعداد 253 واحد در 9 شهر استان مازندران، 52...

خبرگزاری مهر

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برگزاری برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و ویژه برنامه روز جهانی صنایع‌دستی در 5 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی ایران ایر گفت: از امروز عملیات پروازی حج از استان زنجان آغاز می شود که براین اساس امروز 9 پرواز از سه استان کشور به مقصد مدینه انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: تعطیلی شرکت داروگر پس از 95 سال اگرچه تاسف انگیر است، اما شاید ناراحت کننده‌تر این باشد که داروگر نخستین برند مهم ایرانی نیست که قربانی اقتصاد نیمه تعطیل و بی توجهی دولت‌ها به صنعت در کشور می‌شود. نگاهی به لیست بلند بالای شرکت‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده وضعیت اسفبار را پیش چشم‌ها روشن‌تر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیدا شدن یک توله پلنگ در زنجان به صدر اخبار ایران رسید اما خیلی زود حباب این ماجرا ترکید و مشخص شد هنوز هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این توله متعلق به پلنگ است یا یک گربه معمولی و وحشی!

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین کاروان حج تمتع این استان حدود یک بامداد سه‌شنبه از فرودگاه این شهر راهی سرزمین وحی شد.

وب‌گاه عصر ایران

اعضای باند از طریق دریافت لیست پزشکان بیمارستان‌های سراسر کشور از طریق اینترنت و تخلیه تلفنی کارکنان بخش‌های بیمارستانی طی تماس با اعضای خانواده بیماران و معرفی خود به‌عنوان پزشک معالج با سوءاستفاده از عواطف و احساسات آنان به بهانه اعزام بیمار به اتاق عمل و نیاز مبرم به پرداخت هزینه‌های عمل جراحی با ارائه شماره حساب یا شماره کارت اقدام به کلاهبرداری می‌کردند.

خبرگزاری مهر

در استان‌های مختلف کشور وقایع و جرایمی رخ داد؛ از کشف 2 خوردو لوکس خارجی تا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز که مأموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش آفرینی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز 9 پرواز از سه شهر زنجان، امام خمینی و زنجان به مقصد مدینه انجام می‌شود.