چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

استان سمنان

استان سمنان

خبرگزاری تسنیم

در سال 1402 تعداد یک میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده که از این میزان، استان تهران با تعداد 131 هزار و 176 نوزاد بیشترین آمار ولادت را ثبت کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال 1402 تعداد 1 میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال گزارش داد، بر اساس آمار موجود در سال 1402، تعداد 1 میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است. بر اساس این گزارش بیشترین میزان ولادت‌ها مربوط به استان تهران با تعداد 131 هزار و 176 نوزاد و کمترین آن مربوط به استان سمنان با تعداد 6 هزار و 907 نوزاد بوده است. همچنین بر اساس آمار‌های مرکز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سال 1402 تعداد 1 میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی، بازدید از بافت‌ها، بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی در روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 رایگان خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت پلیسی در استان خبر داد و گفت که قاچاق سوخت، سیگار، چوب تاغ، توقیف خودروی متخلف و رفع تصرف اراضی از مهمترین آن‌ها است.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: شرایط اقلیمی برای روند زیستی تولیدمثل یوزپلنگ «ایران» در مرکز تکثیر مطلوب نیست و لقاح موفق شکل نگرفته است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال گذشته شاخص اهدای خون کشور نزدیک به 5 درصد رشد داشته و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معرفی مهدی شهر: نگین تاریخ و گردشگری سمنان سمنان، یکی از استان‌های ایران است که ظرفیت گردشگری بسیار بالایی دارد؛ اما متأسفانه در سال‌های اخیر توجه چندانی به آن نشده است. یکی از شهرهای سمنان که جاذبه‌های فراوانی داشته و به‌هیچ‌عنوان نباید بازدید از آن را از دست بدهید، مهدی‌شهر است. این قابلیت وجود دارد که با رزرو هتل سمنان نه‌تنها از مهدی‌شهر، بلکه از سایر شهرستان‌های این استان و مکان‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت اتباع در سال‌های اخیر میزان پدیده «کودکان کار و خیابان» را افزایش داده چنانکه در فرعی‌ترین کوچه‌های شهر هستند و این مساله نگرانی‌های زیادی را برای آینده دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وقوع تیراندازی در بزرگراهی در ایالت کالیفرنیای آمریکا یک کشته برجا گذاشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سال گذشته شاخص اهدای خون کشور 4.7 درصد رشد داشت و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شد.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد، علاوه بر داشتن بیشترین نرخ تورم سالانه در میان استان‌ها، تنها استانی است که نرخ تورم بالای 50 درصد را دارا می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست بر لزوم تسریع در فنس‌کشی و نورپردازی جاده عباس‌آباد برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی تاکید کرد.