جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان سمنان

استان سمنان

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 970 واحد مسکونی در دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان در شاهرود تحویل متقاضیان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - نوبتی هم که باشد، نوبت توقف قطار سفرهای استانی دولت سیزدهم و حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور و هیات دولت در استان سمنان در دور دوم سفرهاست و بر این اساس، مردم و بخش‌ها و نهادهای مختلف این استان برای میزبانی باشکوه در تکاپو هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار شاهرود بیان کرد: کانون زلزله 25 کیلومتری مجن در شمال شهرستان بوده است. فرماندار شاهرود از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در این شهرستان و حوالی شهر مجن خبر داد. ابوطالب جلالی از وقوع زلزله به بزرگی 3.9 ریشتر در ساعت 7:40 صبح سه شنبه در شاهرود خبر داد و بیان کرد: محل وقوع زلزله مرز استان‌های گلستان و سمنان و گسل امیریه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه ای استان سمنان گفت: طرح ملی آبرسانی به شهرستان‌های غرب استان برای مصارف آشامیدنی و صنعت، به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم منطقه، در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 106 درصد اعتبارات طرح‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفر‌های دور اول رئیس‌جمهور بوده است. استاندار سمنان افزود: دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان 145 مصوبه داشت که بالغ بر 3280 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیسی به این استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار استان سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان سمنان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که سید ابراهیم رئیسی به همراه برخی از اعضای هیات دولت در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، آخر هفته به استان سمنان سفر می‌کند، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 106 درصد اعتبارات طرح‌های دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان جذب شده است که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رئیس‌جمهور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار استان سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیس‌جمهور و هیات دولت به این استان خبر داد و گفت: در این سفر پروژه‌های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، جشن جوانی جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان در دستور کار رئیس‌جمهور قرار دارد.

خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور روز پنجشنبه 30 فروردین ماه برای دومین بار عازم سمنان می‌شود.

وب‌گاه گسترش

میرزایی، کارشناس اقتصاد صنعتی، بیان کرده است که رویه اعطای وام برای توسعه تولید و مشارکت مردم در اقتصاد، که بارها آزموده شده است، باید توسط دولت جایگزین شود. محمد رضا میرزایی تأکید کرده است که وام تنها راهکار حمایت از تولید نیست.

وب‌گاه گسترش

باوجود آنکه کشور نیازمند بارندگی است اما شاهد آن بودیم که در سال آبی، بارندگی کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان گفت: حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد طی حکمی به عنوان امام جمعه مهدیشهر منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه جانباختگان تصادفات در عید فطر نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد کاهش داشته است، گفت که 101 نفر بر اثر تصادفات چند روز گذشته جان‌باختند.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با اشاره به بازگشت از سمنان و سرعت فیلمبرداری در فصل ایران، درباره دیگر جزئیات این مجموعه تلویزیونی توضیحاتی داد.