سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

استان سمنان

استان سمنان

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ثبت میانگین بارش 36 میلیمتر، کاهش 14 درصدی میزان پرشدگی سد دامغان و هشت درصدی سد مجن در مقایسه با سال گذشته به عنوان شاهدی برای تداوم خشکسالی در استان سمنان، تکرار قصه‌ای پرغصه است که ضرورت مدیریت مصرف و ساماندهی شبکه توزیع و یا انتقال بین حوضه‌ای را دوچندان کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مدیریت بهینه مصرف آب در استان سمنان نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: ترویج این مهم بین آحاد اقشار جامعه از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی و فضای مجازی باید در دستور کار قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

محمدجعفر عبدالهی امروز (21 فروردین ماه) اظهار کرد: صبح روز گذشته وقوع انفجار در یک واحد از مجتمع مسکونی آریانا در شهرستان گرمسار منجر به مصدوم شدن برخی ساکنان و وارد شدن خسارت‌های مالی به واحد‌های مسکونی و تجاری متعددی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاتل انگیزه خود از ارتکاب جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه کلاهبرداری پیامکی یکی از شایع‌ترین کلاه‌برداری‌هاست؛ در واقع این روزها پیامک‌هایی به افراد داده می‌شود که حاوی لینک هستند و به محض اینکه افراد بر روی لینک کلیک می‌کنند، هکرها به پیامک‌های گوشی فرد دسترسی پیدا می کنند و می‌توانند حساب بانکی افراد را خالی کنند.

وب‌گاه الف

در سال 1402 تعداد یک میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طیف‌های مختلفی از مردم درگیر کلاهبرداری‌های اینترنتی از جمله پیامک‌های جعلی می‌شوند؛ چراکه مجرمان سایبری بر ناآگاهی برخی افراد حساب می‌کنند. در همین رابطه سال گذشته هشدارهای متعددی برای آگاهی بیشتر شهروندان نسبت به پیامک‌های جعلی ارائه شد.

وب‌گاه فرارو

یک‌سال بعد از پایان فصل چهارم کاوش‌های گورستان تاریخی مرسین‌چال در استان سمنان، برای اولین‌بار آثاری از این محوطه در موزه ملی به نمایش گذاشته شد که از قدمت این گورستان پرده برداشت. آثار به نمایش گذاشته شده نشان می‌داد، قدمت این گورستان به دوره هخامنشی و اشکانی می‌رسد و براین‌اساس این گورستان را به نمونه‌ای نادر در میان محوطه‌های تاریخی ایران تبدیل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیامکهایی درباره بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، اینترنت رایگان، سامانه ثنا قوه قضائیه و سود سهام عدالت از مهم‌ترین پیامکهای جعلی بودند که سال گذشته برای مردم ارسال می‌شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیامکهایی درباره بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، اینترنت رایگان، سامانه ثنا قوه قضائیه و سود سهام عدالت از مهم‌ترین پیامکهای جعلی بودند که سال گذشته برای مردم ارسال می‌شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه شمار مجروحان انفجار منزل مسکونی در گرمسار افزایش یافته است، گفت: 14 نفر در این حادثه مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از دو قلاده پلنگ ایرانی در حال تغذیه از لاشه شکار خود به وسیله یکی از دوربین‌های تله‌ای نصب شده در منطقه حفاظت شده سیاه مزگی شفت ثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از تعداد نوزادان متولد شده 51/8 درصد نوزادان پسر و48/2 درصد آن‌ها دختر بوده است. از تعداد نوزادان متولد شده 51/8 درصد نوزادان پسر و48/2 درصد آن‌ها دختر بوده است. در سال 1402 تعداد 1 میلیون و 57 هزار و 948 ولادت در کشور به ثبت رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از تعداد نوزادان متولد شده 51/8 درصد نوزادان پسر و48/2 درصد آن‌ها دختر بوده است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس این گزارش بیشترین میزان ولادت‌ها مربوط به استان تهران با تعداد 131 هزار و 176 نوزاد و کمترین آن مربوط به استان سمنان با تعداد 6 هزار و 907 نوزاد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انفجار منزل مسکونی در گرمسار 8 مصدوم داشت.