دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

جمعی از پیشکسوتان و پژوهشگران جهاد سازندگی در نامه ای به رئیس جمهور درباره طرح احیای جهاد سازندگی اعلام کردند: احیای جهاد در گرو نهضت مطالعات جهاد سازندگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش (سگ ولگرد) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده - جایر نمی باشد. اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش (سگ ولگرد) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده - جایر نمی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

علی اصغر گرجی: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و در حال گسترش است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: دبیر ستاد امر به معروف استان قم از خرید و فروش سگ های تزئینی ولگرد و صدور مجوز وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی این نوع حیوان انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب، با توجه به رفتار گله‌ای و حس قلمروطلبی و انتقال بیماری‌هایی همچون هاری، می‌تواند برای حیات وحش و انسانها خطرناک باشد.

خبرگزاری دانا

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به اینکه باید از مزیت انرژی خورشیدی در کشور استفاده کنیم، گفت: در تابستان با مشکل ناترازی تولید و مصرف برق روبرو می شویم که علاوه بر افزایش تولید برق باید مدیریت مصرف هم داشته باشیم.

خبرگزاری دانا

مدیر دفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه منابع آب مهمترین عامل در توسعه پایدار شهر است، گفت: 80درصد آب مورد نیاز استان از خارج استان تامین می شود که امسال به دلیل کاهش بارندگی به 50درصد رسیده و این مسئله باعث شوری آب در استان شده است.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: مدیریت پسماندهای صنعتی جزیی از فرآیند تولید بوده و واحدهای تولیدی و صنعتی باید نسبت به این مسأله، تعهد و برنامه‌ریزی دایمی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات بوکس استان قم گفت: بوکسورهای جوان استان قم از امروز رقابت های خود را در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در مشهد آغاز می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه مشرق نیوز

استانداری استان قم سرانجام و پس از کشته شدن 2 کودک توسط سگ‌های ولگرد؛ برای این قضیه تشکیل جلسه داد!

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در این استان حدود 132 هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن نام نویسی کرده اند که تاکنون 61 هزار و 652 متقاضی حائز شرایط شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام مهاجرنیا در این نشست با طرح سوال مبنی بر اینکه مسئول ساختن آینده مطلوب انقلاب اسلامی کیست؟ گفت آیا مسئول ساختن...

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا جانشین ستاد اربعین استان قم، با اشاره به خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) در مسجد مقدس جمکران از فضای وسیع‌تر مسجد جمکران نسبت به مصلای قدس شهر قم، به عنوان بزرگ‌ترین موکب اربعین در ایران یاد کرد.

وب‌گاه فرارو

همچنین دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای از عموم مردم استان خواسته‌است در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به کرونا در ساعت اداری به مراکز منتخب مراجعه نمایید.