دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری دانا

ادهم کرد گفت: اعضای تیم بدمینتون بزرگسالان سیستان و بلوچستان برای حضور در نخستین رنکینگ بزرگسالان کشور به قم اعزام شدند.

خبرگزاری دانا

معاون فنی و عملیات اورژانس 115 قم گفت: از 18هزار مورد تصادف، 10263 مورد تصادف مربوط به موتورسیکلت است که 58درصد تصادفات را شامل می شود.

خبرگزاری دانا

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه تا پایان سال 1400 نزدیک 132 هزار نفر در نهضت ملی مسکن در قم ثبت نام کردند گفت: سایت مسکن ملی تنها برای ثبت نام در شهر کهک برای استان قم باز شده است.

خبرگزاری مهر

قم - معاون اجرایی رئیس جمهور از ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر به قم از کارخانه تولید چادر مشکی استان بازدید و در جریان آخرین جزئیات ساخت این کارخانه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری در دولت سیزدهم، گفت: این جلسه 9 مصوبه داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دلال‌بازی در بازار بی‌مشتری خودرو، کمای موقت دلار غیر رسمی و دولت سیزدهم توانست پس از یک دهه روند رشد نقدینگی را متوقف کند، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری اصفهان ظرف مدت 10 سال یعنی از سال 87 تا سال 97، 161 قرارداد مشارکت ساختمانی و فقط 19 قرارداد مشارکتی غیر ساختمانی با بخش خصوصی منعقد کرده است. در شش ماه نخست سال 97 فقط 11 قرارداد مشارکتی در شهرداری اصفهان امضا شد که 447 میلیارد ریال ارزش حجم آورده شرکای سرمایه‌گذار بود و معادل این نرخ هم شهرداری آورده داشت. این رقم کمتر از سه درصد کل بودجه شهرداری اصفهان در سال را تشکیل می‌داد...

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: فرنگی کار قمی با تشخیص کادر فنی تیم ملی این تیم را در بازی های کشورهای اسلامی همراهی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تجمع حامیان عفاف و حجاب به صورت خانوادگی و با حضور تمامی سنین و اقشار مختلف به صورت مردمی همراه با همخوانی سرود سلام فرمانده دنبال می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: همایش «شکوه حیا» به مناسبت سالروز حمله رژیم پهلوی به مدافعان حجاب و عفاف در مسجد گوهرشاد در میدانه آستانه قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی از آغاز به کار مجدد ستاد ملی بازآفرینی شهری و ابلاغ و اجرای مصوبه‌های این ستاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «نَمی از یَم» حاوی 170 شعر برگزیده‌ی جشنواره شعر غدیرانه در اختتامیه این جشنواره رونمایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شانزدهمین نشست از هشتمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی باعنوان «آینده پژوهی انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهر قم به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در این نشست گفت: دولت اگر بخواهد آینده را بسازد، به خیلی از عوامل و قوانین باید توجه کند....

خبرگزاری دانا

طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را می‌توان یک گام بلند در تحقق حمایت از زنان خانه‌دار به‌حساب آورد؛ حمایتی که هر چند دیر صورت گرفت اما ضرورتی بود که بارها توسط دغدغه‌مندان و کارشناسان حوزه خانواده بر آن تأکید شده بود.