دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

چهارمین روز از مرحله سوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران روز گذشته در بخش پسران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت گفت: اینکه تیبا و سمند تولید خواهد شد یا خیر بستگی به این دارد که دو خودروساز تا چه حد بتوانند ایرادات پر تکرار سازمان ملی استاندارد را برطرف کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر دفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: سرانه مصرف کل آب در ایران 241 لیتر می باشد که در مقابل سایر کشورها عدد قابل توجهی است.

خبرگزاری دانا

مدیر دفتر توسعه پایدار و مدیریت مصرف شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به آب خاکستری و آب سیاه گفت: در تمام دنیا آب خاکستری و آب سیاه مطرح است. آب خاکستری معمولا در مشترک های خانگی به آب محل روشویی، حمام و ظرفشویی گفته می شود و آب سیاه هم آب فاضلاب است.

خبرگزاری دانا

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: حدود 80 درصد مشترکین برق در استان قم مشترکین خانگی هستند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشبختانه با دستور شخص رئیس جمهوری محترم واردات کاغذ با قیمت مناسب انجام شده و به زودی بخش مهمی از کاغذ مورد نیاز رسانه‌های مکتوب تأمین خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از قطع برق 50 مشترک خانگی پرمصرف دارای کنتور هوشمند خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا استان قم به شهروندان هشدار داد مراقب تعمیرکاران غیرمجاز در فضای مجازی باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در ادامه سفر استانی امروز خود به استان قم در آیین پایانی نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی که در تالار مرکزی استان قم برگزار شد، حمایت از آزادی بیان و قلم را رویکرد اصلی دولت مردمی بیان کرد. وی افزود: حمایت از آزادی بیان و قلم، شعار برای دولت مردمی نیست؛ بلکه مبنای...

وب‌گاه فرارو

دو قهوه خانه سنتی مختلط به علت تخلف‌های متعدد کشف حجاب در واحد صنفی و اختلاط دختر و پسر پلمب و برای یک قهوه‌خانه دیگر اخطار پلمب صادر شد و صاحبان این اماکن برای برخورد قانونی به اداره اماکن ناجا احضار شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلمب دو قهوه‌خانه به علت تخلف در کشف حجاب و اختلاط پسر و دختر و صدور اخطاریه برای یک قهوه‌خانه دیگر توسط پلیس اماکن قم و جبهه امر به معروف و نهی از منکر قرارگاه ثارالله انجام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی مطبوعات دینی از اهمیت ویژه آزادی بیان رسانه‌ها برای دولت سیزدهم گفت.»

وب‌گاه تابناک

دشمن از بستر رسانه می‌خواهد وضعیت کشور را پر از یأس و ناامیدی جلوه دهد ما درگیر یک جنگ رسانه‌ای با دشمنان هستیم.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور کشورمان در دفعات مختلف بر آزادی بیان رسانه‌های جمعی داخل کشور تاکید داشته‌اند، ما معتقد هستیم دنیا نگاه ویژه‌ای به رسانه دارد و ما نیز باید توجه مهمی را در این راستا داشته باشیم و از صاحبان قلمی که حق می‌نویسند حمایت کنیم.

خبرگزاری دانا

دوره توانمندسازی فضای مجازی توسط سازمان فضای مجازی بسیج استان قم برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن از بستر رسانه می‌خواهد وضعیت کشور را پر از یأس و ناامیدی جلوه دهد ما درگیر یک جنگ رسانه‌ای با دشمنان هستیم.