پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی بدون توجه به حاشیه‌ها و تخریب‌های مخالفان داخلی و معاندان خارجی در حال خدمت است، گفت: کارشکنی‌ها برای توقف خدمت نتوانست دولت را از کارهای زیربنایی به خصوص در امور اقتصادی باز دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ملی جمعیت از اهدای 80 هزار قطعه زمین مسکونی برای خانواده‌های دارای سه فرزند بیشتر در دولت سیزهم خبر داد و گفت: دولت اراده کامل برای اجرای تمامی مشوق‌های جوانی جمعیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره‌های باسابقه پارلمان چون پزشکیان، حاجی بابایی و جعفر قادری در سمت نمایندگی مجلس ابقا شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبدیل به دغدغه اصلی دلسوزان و بزرگان نظام تبدیل شده است، آنچنان که مراجع تقلید در دیدارهایی که با دولتی ها دارند در قالب تذکر یا توصیه این نگرانی ها را منتقل می کنند.

وب‌گاه فرارو

حسین اسلامی، فعال حوزه اینترنت و اقتصاد دیجیتال گفت: ما امیدواریم اختلال‌ها در اینترنت ثابت و همراه برطرف شود و اگر تنظیماتی داخل مجموعه‌های نظارتی وجود دارد هم به حداقل برسد. ما قبل از این فیلترینگ داشتیم، اما تا این حد دچار اخلال نبودیم. الان به دلایل نامعلومی از جمله گوگل پلی بسته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبح امروز برخی از کابران اپراتور همراه اول از قطعی اینترنت از ساعات ابتدایی صبح گزارش دادند. اپراتور سامانه می‌گوید که اختلال سراسری است و به زودی رفع می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است از صبح امروز اینترنت همراه در سراسر کشور دچار قطعی و اختلال شده است به گزارش عرشه آنلاین، برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از کاربران اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌گویند از صبح امروز با قطعی اینترنت مواجه شده‌اند. آنها می‌گویند علامت برقراری اینترنت را در گوشی‌های خود دارند، اما برای آنها وصل نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور از خدمات و زحمات حسینی به عنوان چهره علمی، فرهنگی و انقلابی در سمت معاونت پارلمانی رئیس جمهور تقدیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم همچنین از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت در سخنانی حفظ کرامت افراد جامعه را از شاخصه‌های مهم مدیریتی اهل بیت علیهم‌السلام دانست و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را به رعایت این اصل مهم مدیریتی فراخواند. رئیس‌جمهور با بیان اینکه حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان در ادارات و عموم شهروندان در تمام شئون جامعه، مصداق عینی اعمال این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ضمن قدردانی از میزبانی مردم شریف و متدین استان قم و همچنین مراجع عظام تقلید، علما و مسئولین استان از کاروان دولت مردمی، ابراز محبت مردم و مراجع عظام تقلید نسبت به خدمات دولت و تذکرات را موجب مضاعف شدن مسئولیت دولتمردان در عمل به وظایف خود در تامین نیازهای استان و رفع موانع و مشکلات موجود دانست.