پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه فرارو

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگرد‌ها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در سال‌های اخیر با آن درگیر هستیم موضوع گسترش بیابان، فرسایش خاک و گرد و غبار است که زندگی مردم و شهروندان قم را دچار اختلال کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان‌هاست که تبدیل به کانون‌های ایجاد ریزگردها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست هیات کشتی استان قم از اعزام فرنگی کاران نوجوان قمی به مسابقات جام بین المللی کشتی فرنگی صفوی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با شروع فصل اجاره و انتقال مسکن، افراد جنایتکار سایبری، که همچنان بیکار هستند، آگهی‌های دروغین اجاره با قیمت‌های زیر عرف بازار را منتشر می‌کنند و از شهروندان وجه پیش‌پرداخت نیز دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در 22 هنداونه، 287 بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی 87 کیلو و 900 گرم "کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذوالنوری گفت: «در حوزه کارکنان؛ اگر رئیس مجلس بنده شدم از بیرون به صورت اتوبوسی و قطاری جمعیتی که هیچ آشنایی با مجلس ندارند آوردم و بر قله مسئولیت‌های مجلس مستقر کردم، کارمندی که 20 یا 30 سال در انتظار این است که به قله برسد و بتواند تجربه چند ده ساله خود را در خدمتگذاری بیشتر مصروف کند باید ارزش افزوده عمر خود را در اختیار یک نیروی بیرونی که با منجنیق بر نوک قله پرتاب شده، بگذارد....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متألهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه ستاد توسعه زیست فناوری با یاری همه بازیگران و فعالین نظام زیست فناوری به دنبال رشد مستمر و متوازن در حوزه‌های مختلف اقتصاد زیستی با توجه به فناوری‌های آینده ساز است، اظهارداشت: قطعاً رسالت و مأموریت ستاد توسعه زیست فناوری محدود به حوزه...

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی استان قم: طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف 2 تن و 690 کیلوگرم چای و 373 تن و 588 کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان 376 تن و 278 کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها کشف و توقیف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسوولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، امروز (پنجشنبه 30 فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد. حجت‌الاسلام و‌المسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق»...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب کرد.