پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برخط، به سوالات مطرح شده جواب داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان در برنامه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی برخط، به سوالات مطرح شده جواب داد.

خبرگزاری دانشجو

کیومرث هاشمی در این نشست در پاسخ به سوال نخست مبنی بر انتقادات وارده بر عملکرد شادی پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج و ایجاد یک کارزار با حدود 1300 امضا و همچنین وجود مستنداتی که منجر به افشای برخی مسائل می‌شود، گفت: مشخص است که در مورد شطرنج دغدغه دارید. زمانی که روی کار آمدیم 18 فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد و نیاز به تعیین تکلیف داشت. روسای فدراسیون‌ها طبق نظر مجامع انتخاباتی انتخاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر شهید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه برای وداع آخر با ملت ایران وارد مشهد شد و در میان حضور پرشور و پرشمار مردم مشهد که برای استقبال از پیکر رئیس‌جمهورِ شهیدشان به فرودگاه این شهر رفته بودند، تشییع و سرانجام درآستان قدس رضوی، حرم امام هشتم شیعیان به خاک سپرده شد. پیکر شهید رئیسی در حالی در حرم امام هشتم شیعیان آرام گرفت که پیش از این او حدود 4سال تولیت آن را بر عهده داشت و خادم‌الرضا...

وب‌گاه خبر آنلاین

‌کاظم فرج‌اللهی گفت: در دوره‌ها و دولت‌های مختلف، وزرای کار در جایگاه رئیس شورایعالی کار در توجیه رفتار جانبدارانه خود مبنی بر پیشگیری از افزایش واقعی مزد و تامین نیروی کار ارزان برای سرمایه‌دارانِ داخلی و خارجی، دست به ابداع استدلالات نادرست و بی‌مبنا زده‌اند.

وب‌گاه گسترش

یک فعال کارگری بیان کرد: یکی از چالش‌های فعلی کشور، مهاجرت نیروی کار از یک سو و پیر شدن جمعیت از سوی دیگر است. این دو مشکل باعث تأثیر بر آینده تولید و اقتصاد کشور می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه الف

فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی پلیس استان قم اعلام کرد: فردی که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی و با اقدام سریع ماموران روانه زندان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متصدی یک رستوران در کهک که اقدام به نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت کرده بود با صدور دستور قضایی روانه زندان شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رگبار و رعد برق بهاری سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان قم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رگبار و رعد برق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رگبار و رعد برق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.

وب‌گاه فرارو

رگبار و رعدوبرق بهاری که از دقایقی پیش در قم در حال فعالیت است، سبب قطع جریان برق در برخی مناطق استان شده است.