پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینماشهر گزارشی تحلیلی از آمار فروش سینماهای ایران ارائه کرد. تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران و «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهرآفتاب» به ترتیب سه سینمای پرفروش در سال گذشته بودند.

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور اتباع استانداری قم با اشاره به حضور بیش از 230 هزار تبعه و مهاجر خارجی از 120 کشور جهان در قم گفت: تمامی افراد مقیم در استان قم چه ایرانی چه غیر ایرانی باید نقش و وظیفه اصلی خود را در توسعه همه‌جانبه استان را به نحو احسن انجام دهند.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته به صورت پیاپی در مشارگه خوزستان به بزرگای 4.9، 4.4، 4.1 و 4‌.5 به ثبت رسیدند، همچنین بنارویه استان فارس زلزله به بزرگای 4 و کهک استان قم زلزله 3.3 را تجربه کردند.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد، علاوه بر داشتن بیشترین نرخ تورم سالانه در میان استان‌ها، تنها استانی است که نرخ تورم بالای 50 درصد را دارا می‌باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت عراق در سخنانی تاکید کرد که ماموریت نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به‌زودی خاتمه خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد آمارها نشان می‌دهند که استان یزد نه تنها بیشترین نرخ تورم سالانه در بین استان‌ها را به خود اختصاص داده، بلکه تنها استانی است که تورم بالای 50 درصد دارد. با پایان سال 1402 مرکز آمار ایران که متولی اصلی انتشار آمار تورم در کشور است، نرخ‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم: رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی که بعد از عملیات طوفان الاقصی دچار شکستی غیر قابل ترمیم و در مقابله با جریان مقاومت مستاصل شده و هیمنه پوشالی خود را از دست داده است سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب استان قم با صدور پیامی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان قم، دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گفته می شود به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان قم، دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو نفر از تروریست‌های وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان که قصد ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) را داشتند، دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفته می شود به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه استان قم، دو تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش خراسان هنگام ورود به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 14 و 15 فروردین ماه، شرکت عمران شهر جدید گلبهار قصد دارد زمین‌های خود را به 40 نفر از اعضای رسانه تحویل دهد تا به عنوان متخصصان رسانه در عملیات اجرایی ساخت مسکن مشارکت کنند.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان‌سازی برود بلکه باید ویلایی‌سازی هم در دستور کار شما باشد آیت الله سبحانی ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان‌سازی در شهر قم، گفت: این روزها شاهد انبوه‌سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان...