جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حساب فوق نجومی یک پیرمرد سنندجی که متقاضی کالابرگ الکترونیک شده بود، لو رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: یک پیرمرد برای پیگیری تقاضای کالابرگ الکترونیک مراجعه کرده بود که در بررسی وضعیت وی مشخص شد حساب بانکی او 40 میلیارد تومان موجودی دارد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، فرزاد پیشکاری در پاسخ به اینکه برخی افراد علی‌رغم اینکه سرپرست خانوار و سه یتیم تحت پوشش داشته و جزو دهک اعلامی نیز هستند، چطور کالا برگ الکترونیک شاملشان نشده...

وب‌گاه الف

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: یک پیرمرد برای پیگیری تقاضای کالابرگ الکترونیک مراجعه کرده بود که در بررسی وضعیت وی مشخص شد حساب بانکی او 40 میلیارد تومان موجودی دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جشنواره ملی جوانان ایران زمین گفت: جوانان یک فرصت برای کشور هستند و باید این فرصت را غنیمت شمرده و از ظرفیت جوانی کشور استفاده کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور قروه - همدان با 3 فوتی و 4 زخمی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره ملی جوانان ایران زمین با حضور وزیر ورزش و جوانان و سخنگوی دولت و معرفی 10 جوان برتر کشور برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

با گرم شدن زمین، پیشوازی از بهار، در مناطق کُردنشین از اسفند آغاز و برگزاری جشن نوروز تا اواسط فروردین در مناطق مختلف اجرا می شود. جشن و پایکوبی این مراسم شامل هه‌ل په‌رکی، مشعل گردانی و روشن کردن آتش است. دو پلوره، روستایی از توابع بخش سرشیو شهرستان مریوان است که در استان کردستان واقع شده است./ ایرنا

وب‌گاه گسترش

هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بانک مرکزی را مسئول کرد تا ترازنامه بانک‌هایی که عمل به تعهدات قانون جهش تولید مسکن را ندارند، را کاهش دهد.

وب‌گاه گسترش

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن اعلام کرد که به منظور اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، صندوق ملی مسکن اقدام به خرید 90 هزار تن فولاد با استفاده از بورس کالا کرده است. این خرید به ارزش حدود 2 هزار میلیارد تومان انجام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نخستین نشست شورای راهبری اهل سنت کانون‌های مساجد پیامی صادر کرد. متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: "با نگاهی گذرا به تاریخ سراسر افتخار اسلام و مسلمین می‌توان دریافت مسجد در تمامی اعصار همواره محل وحدت پیروان این دین مبین آسمانی بوده...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نخستین نشست شورای راهبری اهل سنت کانون های مساجد پیامی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام به شورای راهبری اهل‌سنتِ ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تأکید کرد: تشکیل این شورا، حرکتی ارزشمند مبتنی بر رویکرد دولت مردمی در جهت گسترش عدالت فرهنگی قلمداد می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دوم گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.