جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

خبرگزاری مهر

شمارش آرا از شب گذشته آغاز شده است و بر این اساس آمار انتخابات در هر حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبلیغات منفی دشمنان ماههاست در فضای مجازی و رسانه های غربی برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای منتشر شد اما مردم کردستان با حضورشان بی تفاوتی خود را به تبلیغات دشمنان نشان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شمارش آراء در دو استان کشور آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدارس برخی شهرهای کشور، به دلایل مختلف مانند کاهش دما یا شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا شنبه 12 اسفند 1402 تعطیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس برخی شهرهای کشور فردا تعطیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حواشی همراه بوده است که از جمله آنها، حضور پیرمرد ایلامی با 22 فرزند و 72 نوه و نتیجه اش در میان رأی دهندگان جالب توجه بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌ها در اسفند 60 سال پیش از شلوغی بیش از حد پیاده‌رو‌های پایتخت می‌نوشتند. رسانه‌ها در اسفند 60 سال پیش از شلوغی بیش از حد پیاده‌رو‌های پایتخت می‌نوشتند. به گزارش اطلاعات آنلاین، در آستانه نوروز 1343 حرکت در پیاده‌رو‌های مرکز تهران برای عابران امکان‌پذیر نبود. به دنبال این بازتاب‌ها شهرداری تهران برای حل سد معبر ماموران را به خیابان لاله‌زار، میدان توپخانه، کوچه مهران برلن، چهار...

وب‌گاه الف

زنگ آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ساعت 8 صبح 11 اسفند ماه 1402 به‌صدا درآمد تا تکلیف نمایندگان مردم در خانه ملت و خبرگان مشخص شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل استاندارد کردستان اخیراًدر فضای مجازی و گفت‌وگو با برخی از رسانه‌ها، حمایت یک دسته سیاسی از چند نامزد انتخابات مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری را رسانه‌ای کرده و نامزد انتخاباتی به مردم معرفی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش، تصاویری از بارش شدید برف در استان کردستان را مشاهده می‌کنید. در این گزارش، تصاویری از بارش شدید برف در استان کردستان را مشاهده می‌کنید. به گزارش عرشه آنلاین، بارش سنگین برف در روزهای اخیر در استان کرستان سبب مسطح شدن ارتفاعات اطراف شهرها و سپید پوش شدن استان شده است. با ادامه بارش برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان کردستان در مسیرهای سنندج به دیواندره، سقز، مریوان،...

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می‌دهد که در کشور، افراد 30 تا 40 ساله حدوداً 12 تا 13 دندان را از دست داده‌اند. همچنین، تقریباً 55 درصد از افراد بالای 65 سال همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند و حتی یک دندانی ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به برودت هوا و یخبندان، فعالیت مدارس برخی از مناطق استان کردستان فردا سه‌شنبه در نوبت صبح غیرحضوری یا با تاخیر برگزار می‌شود

وب‌گاه فرارو

افراد 30 تا 40 ساله نیز در کشور 12 تا 13 دندانِ ازدست‌رفته دارند. همچنین حدود 55 درصد افراد بالای 65 سال نیز همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند و حتی یک دندان ندارند.

وب‌گاه فرارو

کوفته سماق کردی یکی از غذاهای خوشمزه و محلی استان کردستان است که از ترکیب گوشت چرخ کرده با ادویه و نوعی سس ویژه تهیه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان: فردا سه‌شنبه هشتم اسفندماه فعالیت تمام مراکز پیش‌دبستانی و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی شهرستان مریوان در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.