جمعه 31 فروردین 1403

استان کرمانشاه

استان کرمانشاه

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه مصرف قرص برنج توسط انسان در مدت سه تا چهار ساعت سیستم تنفسی و قلب را دچار اختلال می‌کند و فرد مرگی دردناک و سخت را تجربه خواهد کرد. طبق اعلام او به مهر، در 9 ماهه نخست سال گذشته 49 کرمانشاهی به واسطه مسمومیت با این قرص جان خود را از دست داده‌اند. روزنامه اعتماد جزئیاتی از خودکشی پرستار جوان کرمانشاهی منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد. یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد. به گزارش عرشه آنلاین، بنا بر اعلام سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ از امروز شنبه 25 فروردین‌ماه،...

وب‌گاه فرارو

یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد.

وب‌گاه گسترش

معاون گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: هر گردشگری که قصد دریافت این وام را داشت، باید به یکی از دفاتر گردشگری که با بانک عامل قرار داشت مراجعه می کرد.

وب‌گاه عصر ایران

منطقه کنونی استان کرمانشاه در دوره‌های مختلف تاریخی به‌نام‌های مختلفی نامگذاری شده است. استان کنونی کرمانشاه یکی از مراکز اصلی مسکونی در دوران ماد‌ها بوده‌است. نام این منطقه که وسعتی بیشتر از حدود کنونی این استان داشته است، در زمان هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان نیز همچنان ایالت ماد نام داشته است. در منابع پس از اسلام نیز به‌مدت چند قرن از این منطقه با عنوان «ماه» یاد شده که شکل تغییر...

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کردند که به منظور رونق گردشگری در استان، یک طرح وامدهی به گردشگران علاقه‌مند به سفر به کرمانشاه با مبلغ 100 میلیون تومان راه اندازی خواهند کرد. اما با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، هنوز این طرح به مرحله اجرا نرسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته بود که مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کردند، به منظور رونق گردشگری استان، به گردشگرانی که بخواهند به کرمانشاه سفر داشته باشند، وام 100 میلیون تومانی اعطا می شود، اما حالا با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام این خبر، این طرح هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: سال گذشته تفاهم...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه: در پی بارش شدید باران و تگرگ در روز گذشته خسارت فراوانی به محصولات زراعی، باغی و دامی استان کرمانشاه وارد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که در زمستان 1402 نرخ بیکاری در 21 استان کشور به زیر 10 درصد رسیده و تک رقمی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد «کرمانشاه» بیشترین و «قزوین» کمترین نرخ بیکاری را در میان استان‌ها در زمستان 1402 داشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش بی‌امان تگرگ در کرمانشاه مردم را از کار و زندگی انداخته است. بارش بی‌امان تگرگ در کرمانشاه مردم را از کار و زندگی انداخته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.

وب‌گاه عصر ایران

بارش تگرگ در برخی از نقاط استان کرمانشاه سبب تحمیل خسارت به خودروها و درختان شد و در برخی از نقاط از جمله ازگله پل ارتباطی مسیر رودخانه‌ها به دلیل وقوع سیل تخریب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش تگرگ بهاری در ساعات ابتدایی امروز برخی از نقاط استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد. پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «آواز باد» ساخته سودابه بیضایی نویسنده و بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم بین‌المللی زنان بیروت (BWFF) پذیرفته و اکران می‌شود

وب‌گاه فرارو

پیرو پیش‌بینی هواشناسی، بارش تگرگ از ساعات ابتدایی امروز نقاط مختلف استان را سفیدپوش کرد و طغیان برخی رودخانه‌ها را به دنبال داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش تگرگ بهاری در ساعات ابتدایی امروز برخی از نقاط استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد.