پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان کرمانشاه

استان کرمانشاه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طرح توسعه میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران امروز (یکشنبه، 27 اسفندماه) با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری و جواد اوجی، وزیر نفت بین شرکت ملی نفت ایران و دو شرکت «ول سرویسز ایران» و «توسعه خدمات چاهی پترو ایرانیان اروند» امضا شد. قرارداد طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی سومار، سامان و دلاوران به‌منظور برداشت حداکثری از این سه میدان،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نود و هشتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان ثبت، معاونین و مدیران کل این سازمان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آجیل کهنه دارای کپک است که سم آفلاتوکسین را تولید می‌کند و این سم خاصیت تجمیعی در بدن دارد و به تدریج در طولانی مدت موجب ابتلا به سرطان می‌شود. آجیل کهنه دارای کپک است که سم آفلاتوکسین را تولید می‌کند و این سم خاصیت تجمیعی در بدن دارد و به تدریج در طولانی مدت موجب ابتلا به سرطان می‌شود. مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه با هشدار نسبت به خرید آجیل های کهنه گفت: در این آجیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند. به گزارش عرشه آنلاین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در گفت و گویی افزود:...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عاملان درگیری با بازیکنان کاروان تیم فوتبال امید تراکتور تبریز در کرمانشاه پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. به گزارش عرشه آنلاین جبالبارز استان کرمان با زلزله‌هایی به بزرگای 3.5، 2.9، 2.8 و دو زلزله به بزرگای 3.2 لرزید، ضمن آنکه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرگروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت که در آجیل‌های کهنه به دلیل کپک زدگی نوعی سم ترشح می شود که زمینه ساز ابتلا به سرطان است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه موضوع ارسال پیامک خلافی برای رانندگان را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن گلایه از وضعیت بی‌حجابی در سطح جامعه که خواست دشمن و مایه ناراحتی خانواده‌های شهداست، به شرایط اقتصادی مردم هم اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های دولت همچنان در سفره مردم محسوس نیست اما این مشکل نیز رفع‌شدنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه گسترش

وزیر راه وشهرسازی اذعان کرد: تا پایان دولت سیزدهم، پرونده‌های مسکن مهر بسته خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در اکثر مناطق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، از ورود سامانه بارشی به ایران طی روز جمعه (25 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از روند افزایش نسبی دما و بارش برف و باران در مناطقی از کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر حوالی تازه آباد در استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.