چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

استان کرمانشاه

استان کرمانشاه

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. معلمان متناسب با رتبه کسب شده از افزایش حقوق بهره‌مند شدند و به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش با اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی، حداقل 26 درصد به حقوق هر معلم مشمول اضافه شد. به گزارش عرشه آنلاین، بسیاری از معلمان...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - جانبازان بالای 70 درصد استان کرمانشاه با ابراز گلایه از فقدان مناسب سازی معابر در این کلان شهر، تاکید دارند که قوانین مصوب مجلس برای آنها اجرا نمی‌شود از این روی مشکلاتی برای آنها در زمینه رفت و آمد، بیمه و درمان ایجاد شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از 700 کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، گفت: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ضارب 3 دانش آموز آملی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - امروزه موتور رشد و توسعه نظام اقتصادی دنیا مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان است از این رو چاره‌ای نیست که تحولات اساسی حوزه اقتصاد در استان کرمانشاه را نیز که دارای پتانسیل‌های خوبی در این حوزه است را برپایه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان پایه‌ریزی و به پیش برد.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از معلمان می‌گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی و مهارت‌هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید، اخلاف بسیار جزئی با دریافتی آنها در رتبه پایین‌تر دارد!

خبرگزاری تسنیم

نخستین کاروان زائران عمره گزار ایرانی با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم مدینه منوره شدند.

وب‌گاه فرارو

پس از 9 سال وقفه سرانجام نخستین گروه از عمره‌گزاران ایرانی در قالب دو کاروان 85 نفره (170نفر) بامداد دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه 1403، با بدرقه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت، سفیر عربستان در ایران و جمعی از کارکنان این سفارتخانه، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرودگاه و سازمان هواپیمایی، رهسپار مدینه منوره شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم و سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با منتخبانِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از همان ابتدا که مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفتم به مدیران قضایی تاکید کردم که باید نگاه خود را به نمایندگان مجلس تغییر دهید و پیگیری‌های آنان را به مثابه دخالت و اعمال نفوذ در نظر نگیرید. رئیس قوه قضاییه گفت: تعامل مستمر با...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکارهای این مقوله را مشخص کنیم

وب‌گاه فرارو

کمیته انضباطی حکم نهایی بازی جنجالی امید تراکتور و بعثت کرمانشاه را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تبریزی‌ها اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته انضباطی حکم نهایی بازی جنجالی امید تراکتور و بعثت کرمانشاه را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.