سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

استفاده از تجربه موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استفاده از تجربه موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: می‌توان از تجربه موفق دنیا در بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از سازمان بیمه سلامت، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت افزود: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بین‌الملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمان‌های بیمه گر پایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بین‌المللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.

وی بیان کرد: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را در اولویت قرار دهیم. اولویت ما در اطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ادامه داد: رمز موفقیت وارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز، رویدادها، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.

میرشاه ولد گفت: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد. از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت، اطلاعات اجرایی، دستورات بالادستی و مقررات جاری سازمان امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبیان، مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.

وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش‌های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمه‌شدگان از جمله 1666، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را دراختیار مدیریت ارشد سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در حکمی سید مهدی میرشاه ولد را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق جناب عالی بدینوسیله به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید؛ امید است با استعانت از خداوند سبحان، تبعیت از منشور اخلاقی و سیاست های دولت تدبیر و امید و با پیروی از آموزه های دینی و با بهره گیری از دستاورد های علمی جلب مشارکت همکاران آن حوزه برای تقویت پاسخگویی به مردم، خدمت گیرندگان، ارائه دهندگان خدمت و تکریم آنان کوشش نموده و با تعامل مستمر با رسانه ها، امراطلاع رسانی، اطلاع یابی و ارتقا فرهنگ عمومی، سواد بیمه سلامت جامعه را تقویت نمایید.

*س_برچسب‌ها_س*