یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اسفندیار رحیم مشایی

اسفندیار رحیم مشایی

وب‌گاه عصر ایران

در این گزارش، نگاهی به پرونده اشخاص معروف و خبرسازی که محاکمه و محکوم به زندان شده‌اند یا برای آنها پرونده تشکیل شده است، خواهیم داشت.

خبرگزاری ایسنا

بابک زنجانی، عیسی شریفی، اکبر طبری، حسن رعیت، هادی رضوی، حسین فریدون، شبنم نعمت زاده، شهرام‌جزایری، عمار صالحی، مهدی جهانگیری و... از جمله اشخاص شناخته شده برای جامعه‌اند که با عناوین مختلف اتهامی عمدتا اقتصادی محکوم شده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پانزدهمین رئیس و دومین وزیر میراث فرهنگی تا چند روز دیگر به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌شود، کسی که کارشناسان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توقع دارند متخصص و در عین حال مدبر باشد.

خبرگزاری مهر

پانزدهمین رئیس و دومین وزیر میراث فرهنگی تا چند روز دیگر به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌شود، کسی که کارشناسان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی توقع دارند متخصص و در عین حال مدبر باشد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - امیر قشقایی، پیش از آن که اسفندیار رحیم مشایی در مرداد 88 حکم رئیس دفتری را از محمود احمدی‌نژاد بگیرد، این پست آن قدرها مورد توجه نبود. البته در زمان دولت خاتمی نیز سید محمد ابطحی تا حد زیادی کرسی رئیس دفتری پاستور را مهم کرده بود. نه این که این مقام کم اهمیت باشد نه؛ اما قطعا هیچ‌گاه تا سال 88 جایگاه فعلی را نداشته است. تا پیش از دوران احمدی‌نژاد رئیس دفتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما که این روزهای پایانی دولت روحانی از هیچ تخریبی علیه آن کم نمی گذارد، مراسم مجللی برای تقدیر از محمود احمدی نژاد برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دلواپسان و منتقدان دولت دوازدهم و حسن روحانی این روزها در حالی قوه مجریه را زیر تیغ می برند که هشت سال پیش در حال تقدیر و تشکر از محمود احمدی نژاد و دولتش بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امروز با حکم مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه رسید. نگاهی به کارنامه حرفه ای او نشان می دهد وی از پایین ترین مناصب قضایی در کشور آغاز به کار کرده و امروز به بالاترین مدارج قضایی رسیده است.

خبرگزاری ایسنا

مجمع تشکل‌های ملی گردشگری به‌زودی پیشنهادها و نظر مشورتی خود را در ارتباط با وزیر آینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ستاد سیدابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور جدید اعلام خواهد کرد. فعالان گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی می‌گویند پس از سال‌ها انتخاب‌های سیاسی، جناحی و رفاقتی در این وزارتخانه، به مدیری پرنفوذ و باقدرت در هیأت دولت نیاز دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «نشریه فارین پالیسی» در گزارشی به کنش‌ورزی‌های اخیر "محمود احمدی‌نژاد" در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری ایران پرداخته و به طور خاص به این مسئله اشاره کرده که احمدی نژاد از منظر سیاسی، به اهدافی ورای کسب ریاست جمهوری در ایران می اندیشد. فارین پالیسی در این رابطه می‌نویسد: «محمود احمدی نژاد از زمان خروج خود از قدرت در سال 2013، تا حد زیادی رویه های پوپولیستی در...

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از مستند «دیوارکش» (ایکسونامی3) به کارگردانی محسن آقایی در حوزه هنری، به صحنه گفتگوی صریح عوامل این مستند با منتقدان تند و تیزش تبدیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: درحالی که سخنگوی شورای نگهبان از تمدید مهلت بررسی صلاحیت کاندیداها تا 5 روزه دوم مهلت قانونی خبر داده، گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت داوطلبان هر روز بیشتر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبر آنلاین نوشت: محمود احمدی نژاد کاندیدای ریاست جمهوری شد اما پیش بینی از ردصلاحیت او حکایت دارد. احمدی نژاد نه فقط روز ثبت نام که این روزها تهدید کرده است که در صورت ردصلاحیت شدن انتخابات را تحریم خواهد کرد. حال پسر اسفندیار رحیم مشایی در توئیتی از ردصلاحیت کردن احمدی نژاد انتقاد کرده تا احتمالات درباره ردصلاحیت رئیس جمهور سابق قوت بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پسر اسفندیار رحیم مشایی در توییتی از ردصلاحیت احمدی نژاد انتقاد کرد.