یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اسفندیار رحیم مشایی

اسفندیار رحیم مشایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه قرآن خبرساز شد و جدید ترین اتهام سانسور به رسانه ملی برای این سریال است. سایت بهار از سانسور نام دو رئیس جمهور قبلی و اسفندیار رحیم مشایی از تیتراژ سریال مرحوم سلحشور گله کردند اما به نظر می‌رسد این شبکه غیر از نام این سه، لیست عریض تشکرهای این سریال را که دو دقیقه ادامه داشته، کوتاه کرده است.

خبرگزاری ایسنا

پرونده «شهردار سابق تهران»، «دختر وزیر سابق صمت»، «داماد وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی»، «برادر رییس جمهور»، «برادر معاون اول رییس جمهور» و... اهم پرونده های قضایی سال 98 بود که برخی از این پرونده ها منجر به صدور و اجرای حکم شد و برخی نیز هنوز در شرف رسیدگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جبهه پایداری که طیفی از الگوهای متنوع کنشگری سیاسی در ارتباط با اصولگرایان را در کارنامه دارد، می‌تواند نتایج انتخابات پیش‌روی مجلس را از رویکرد و روش سیاست‌ورزی خود متاثر کند. این بار پایداری‌ها مانند انتخابات مجلس نهم به رقابت با اصولگرایان می‌پردازند یا مانند دوره دهم الگوی رفاقت‌نسبی با اصولگرایان را به‌کارخواهندبست؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اصولگرایان، اصلاح طلبان، مستقلین و اعتدال‌گرایان به عنوان سه جریان شاخص در کشور همواره نقش به سزایی در انتخابات داشته اند.

وب‌گاه تابناک

درباره نحوه اطلاع خانواده‌ها از بازداشت فرزندانشان در حوادث اخیر، جلساتی را در قوه قضاییه تشکیل می‌دهیم. به واحد‌های قضایی تاکید شده بین افراد بازداشتی غربالگری شود و افراد بی تقصیر و کم تقصیر آزاد شوند. این تصمیم از دیروز در دستور کار قرار گرفته است. اگر خانواده‌ها نیاز به اطلاع از افراد بازداشتی داشتند باید به واحد‌های انتظامی و قضایی همان حوزه مراجعه کنند.