یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اسفندیار رحیم مشایی

اسفندیار رحیم مشایی

وب‌گاه تابناک

علیرضا زاکانی متولد 1344 در تهران، سیاستمدار اصولگرا و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از 1 مرداد 1399 است.

وب‌گاه مشرق نیوز

احمدی‌نژاد در ابتدای دولت دهم مشایی را به عنوان معاون اول دولت معرفی کرد، پس از اعتراض وزرا به این انتصاب، وی چند نفر از چهره‌های مؤثر دولت خود که انتصاب جدی به جریان اصولگرایی داشتند را برکنار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت مشرق نوشت: بسیاری از حوزویان، مراجع و به‌ویژه طلاب جوان در سال 1384 فکر می‌کردند با آمدن احمدی‌نژاد پیوند و تعاملی محکم با حوزه‌ها و آرمان دولت دینی محقق خواهد شد، اما این باور زیاد دوام نیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: دستور احمدی‌نژاد برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها با واکنش مراجع عظام روبه‌رو می‌شود. اما علی‌رغم مخالفت مراجع عظام، احمدی‌نژاد تا دو هفته بر این دستور خود اصرار ورزید.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستور احمدی‌نژاد برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها با واکنش مراجع عظام روبه‌رو می‌شود. اما علی‌رغم مخالفت مراجع عظام، احمدی‌نژاد تا دو هفته بر این دستور خود اصرار ورزید.

وب‌گاه فرارو

یک منبع آگاه در قوه قضائیه از تمدید مرخصی آقایان بقایی و رحیم مشایی به دلیل ادامه داشتن روند درمان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

یک منبع آگاه در قوه قضائیه در گفت‌وگو ایلنا با اشاره به انتشار اخبار و شایعاتی در مورد عفو حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی، اظهار کرد: هیچ عفوی در مورد این دو محکوم قضایی صورت نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داده کاوی ایرنا نشان می‌دهد بسیاری از اصولگرایان روی نامزدی رئیس دستگاه قضا اجماع دارند. در سوی دیگر برخی می‌گویند ممکن است اصلاح‌طلبان رئیس دستگاه دیپلماسی را در انتخابات 1400 روبروی قاضی القضات قرار دهند.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به تخریب خانه قدیمی در میدان فلسطین، خواستار بررسی این موضوع در جلسه مشترک کارشناسان وزارت میراث و قضات دیوان عدالت اداری شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران، به وضعیت خانه تاریخی زند نوابی و تخریب بخش‌هایی از آن واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا

نوجوانیاش در مدرسه «حقانی» قم گذشت، جوانیاش را با کار در دستگاه قضایی مشهد آغاز و با ارتقاء رتبه مدتی را در سیستان و بلوچستان فعالیت کرد؛ کمی بعد در تهران به «دادگاه انقلاب» راه یافت و هنوز چهل‌سالش نشده بود که توانست قائممقام دادستانی در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی باشد، اما آنچه نام و نشانش را بیش از همه اینها به چشموگوش جامعه رسانده، حضورش در برنامه‌ای تلویزیونی با نام «چراغ» در...

خبرگزاری ایسنا

از خبرسازی هایش در بسیج دانشجویی دانشگاه علامه تا جنجال های روزنامه اش، از بالا آمدن به همراه محمود احمدی نژاد تا عضویتش در هیئت رئیسه مجلس نهم سرانجام مهرداد بذرپاش را به ریاست دیوان محاسبات کشور رساند. مدیر جوانی که خبرسازی هایش خود به یک دیوان نیاز دارد.

وب‌گاه تابناک

دبیری‌نژاد با اشاره به اینکه این بحث در دوره‌ای مطرح شده که موزه ریاست‌جمهوری روحانی قرار است در بخشی از سازمان کتابخانه ملی در خیابان سی تیر راه‌اندازی شود و در دوره‌ای گفته شد که در مجموعه موزه‌ها در مرقد امام (ره) تاسیس می‌شود، این پرسش را مطرح می‌کند: «بعد از این گفته‌ها، الان مساله این است که هدایا قرار است به وزارت میراث‌فرهنگی داده شود. در حالی که بحث مالکیت تجمیع در سازمان اسناد...

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات مدیره انجمن متخصصان گردشگری ایران می گوید: گردشگری زمانی در کشور تابو بود و هر کسی آن را مطرح می کرد مورد هجوم قرار می‌گرفت. گردشگری مساوی با تهاجم فرهنگی بود. دولت‌ها الان هرچند از گردشگری حرف می زنند اما علاقه قلبی به آن ندارند، چون گردشگری در درون خود موجب تحول بزرگی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هیچ یک از چهره‌های نزدیک به رییس‌جمهوری سابق منظور خود از کلیدواژه «تیم انقلابی» را تشریح نکرده‌اند ولی با اتکا به نوع کنش و واکنش نهادهای حاکمیتی با احمدی‌نژاد، به نظر می‌رسد شرط بازگشت او، خداحافظی با نزدیک‌ترین رفقایش از اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی گرفته تا مرتضی تمدن و محمدرضا الهام است.

وب‌گاه فرارو

حدادیان در بخش‌هایی از حرف‌هایش از علی فروغی گلایه کرد و گفت: «وقتی به آقای پورمحمدی زنگ می‌زدم یا آقای فرجی، امکان نداشت بعد از 5 دقیقه به من زنگ نزنند. ولی خب؛ آقای فروغی سرشان شلوغ است و جواب نمی‌دهند. البته محاسن زیادی دارند ولی تلفن جواب نمی‌دهند.»