شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

وب‌گاه ورزش سه

کریستین کارمبئو می‌گوید فرانسه از اسپانیا نمی‌ترسد و کیلیان امباپه فرداشب سناریوی زین‌الدین زیدان را تکرار خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی اسپانیا امروز تمرین ویژه‌ای را پشت درهای بسته و با حضور اندک هواداران دستچین‌شده برگزار کرد تا برای بازی بزرگ مقابل فرانسه آماده شود.

وب‌گاه عصر ایران

مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال، از برنامه جامع 12 ساله برای فوتبال ایران خبر داد. او گفت که این برنامه در سه دوره 4 ساله شامل "تغییر"، "پیشرفت" و "نتیجه" تدوین شده و به زودی برای تصویب به هیات رئیسه و مجمع فدراسیون ارائه خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

اولی هوینس، رئیس افتخاری و مرد قدرتمند بایرن مونیخ، درباره شکست پر حرف و حدیث تیم ملی کشورش مقابل اسپانیا صحبت کرد.

وب‌گاه تابناک

داور انگلیسی بازی آلمان و اسپانیا که یک پنالتی مشکوک برای آلمان را سوت نزد، 80 دقیقه بعد از اتمام بازی با یک ون مرسدس به سرعت ورزشگاه را ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایان رافت پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به مسابقات یورو قهرمانی جام ملتهای اروپا گفت: من مسابقات یورو را پیگیری می کنم سطح بازی ها و کیفیت اش خوب است. همه چی ایده آل پیش می رود. ولی انتظار داشتم عدالت رعایت می شد و پنالتی آلمان برابر اسپانیا را داور می گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

فیلیپ لام، اسطوره آلمان، می‌گوید تیم ملی کشورش بازیکنان با استعدادی دارد که می‌توانند در آینده هم خیلی مفید باشند.

خبرگزاری تسنیم

مدافع پیشین بارسلونا می‌گوید در چند سال آخر حضورش در جمع کاتالان‌ها حمایت کافی را از سوی این باشگاه حس نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا به ایستگاه حساس نیمه‌نهایی رسیده است، جایی که چهار قدرت برتر فوتبال اروپا برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می‌روند. در یک سو، نبردی بین دو غول فوتبال دنیا، اسپانیا و فرانسه، رقم خواهد خورد و در سوی دیگر، انگلیس به دنبال شکستن طلسم ناکامی خود در مقابل هلند باانگیزه خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

هواداران تیم آلمان بابت اشتباه داوری در بازی مقابل اسپانیا یک کمپین تکرار بازی راه انداخته‌اند. پس از آن که آنتونی تیلور، داور بازی آلمان - اسپانیا برخورد شوت موسیالا به دست کوکوریا را هند تشخیص نداد، هواداران آلمان به شدت ناراحت شدند و این مساله را در حذف تیم‌شان تاثیرگذار دانستند. هرچند که طبق قوانین جدید فیفا، بسیاری از کارشناسان تصمیم داور را صحیح دانستند. در این زمینه رسانه سان...

خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین آرسنال می‌گوید به تیم ملی انگلیس در یورو 2024 اهمیتی نمی‌دهد و از فوتبال شاداب اسپانیایی‌ها تمجید کرد.

خبرگزاری دانشجو

کیلیان امباپه علی رغم نمایش نا امید کننده که در یورو 2024 به ثبت رسانده، عنوان سریع‌ترین بازیکن را به نام خود زد.

وب‌گاه ورزش سه

طبق رسم تیم ملی فرانسه، قبل از یک بازی، مربی به همراه کاپیتان در نشست خبری حاضر خواهد شد ولی این بار کیلیان امباپه قید حضور در کنفرانس مطبوعاتی را زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال زیر 23 ساله های ازبکستان این روزها تمرینات خود را در شهر دوکنت منطقه تاشکند برگزار می کند و در روزهای آینده، عازم پاریس می شود تا برای آغاز مسابقات المپیک آماده شود. اوستون اورونوف، یکی از سه سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم ملی کشورش برای شرکت در المپیک پاریس بود و تیمور کاپادزه، سرمربی تیم زیر 23 ساله های ازبکستان، قصد دارد تا با اتکا به درخشش...

وب‌گاه الف

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های این کمیته برای آینده فوتبال کشور ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمرینات تیم فوتبال المپیک ازبکستان این روزها با شدت و سختی زیادی در حال برگزاری است. تمرینات تیم فوتبال المپیک ازبکستان این روزها با شدت و سختی زیادی در حال برگزاری است. به گزارش عرشه آنلاین، تیم فوتبال زیر 23 ساله های ازبکستان این روزها تمرینات خود را در شهر دوکنت منطقه تاشکند برگزار می کند و در روزهای آینده، عازم پاریس می شود تا برای آغاز مسابقات المپیک آماده شود.