شنبه 31 شهریور 1403

اسپانیا

اسپانیا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه فوتبال اروپا بابت مصدومیت اخیر پدری در جریان بازی تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، ملزم به پرداخت غرامت به باشگاه بارسلونا شده است. پدری در نتیجه تکل سنگین تونی کروس که البته بابت آن عذرخواهی کرد، 4 تا 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود و به این ترتیب احتمالاً هفته اول لالیگا را از دست خواهد داد. مطابق قوانین فیفا، اگر...

وب‌گاه فرارو

ارزش بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه در مجموع بیشتر از بازیکنان اسپانیاست. اما آیا این موضوع باعث برتری خروس‌ها برابر لاروخا در بازی نخست دور نیمه‌نهایی می‌شود؟

خبرگزاری دانشجو

مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک در گروه‌های 4 گانه به پایان رسید و تیم‌های ملی برزیل، اسپانیا، یونان و پورتوریکو، 4 سهمیه باقیمانده را به نام خود ثبت کردند. نتایج دیدار‌های روز پایانی مسابقات بسکتبال انتخابی المپیک به شرح زیر است: اسپانیا 86 - باهاما 78 لیتوانی 68 - پورتوریکو 79 کرواسی 69 - یونان 80 لتونی 69 - برزیل 94 بسکتبال المپیک 2024 پاریس پیش از این، حضور تیم‌های ملی بسکتبال...

وب‌گاه ورزش سه

دنی اولمو که کشف یولیان ناگلزمان در لایپزیش بود از دلایل اصلی حذف تیم ملی آلمان در یورو 2024 شد.

وب‌گاه ورزش سه

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، بار دیگر از عملکرد هری کین ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

مصدومیت هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا در جریان رقابت‌های یورو 2024، اتحادیه فوتبال اروپا را مجبور به پرداخت غرامت به باشگاه کاتالان کرده است.

خبرگزاری دانشجو

در سال 2023 میلادی حجم مبادلات تجاری طرفین به 19 میلیارد دلار رسید. البته نکته نگران‌کننده برای فعالان اقتصادی ترکیه، این است که صادرات ترکیه به انگلیس، ارزش افزوده قابل توجهی ندارد و بیشتر شامل مواد خام و محصولات حوزه آهن و فولاد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بازیکن باسابقه فوتسال ایران اعتقاد دارد تیم ملی کشورمان نسبت به دوره‌های گذشته جام جهانی، در سال 2024 با راحت‌ترین قرعه خود در جام جهانی فوتسال مواجه شده است.

خبرگزاری مهر

گروه‌بندی 12 تیم حاضر در مسابقات بسکتبال بازی‌های المپیک در حالی نهایی و کامل شد که جای تیم ملی ایران در یکی از سه گروه مقدماتی این رقابت‌ها خالی است.

وب‌گاه ورزش سه

جنجال پنالتی اعلام نشده برای تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 هنوز ادامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، جنجال جالبی را با انجام جراحی و خدمات زیبایی ایجاد کرده است.

خبرگزاری تسنیم

ستاره پیشین ژرمن‌ها با وجود امضای طومار 300 هزار نفری هواداران فوتبال این کشور از داور بازی با اسپانیا حمایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی بسکتبال برزیل، اسپانیا، یونان و پورتوریکو جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گری نویل در آستانه مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 درباره تیم ملی فوتبال انگلیس صحبت کرد.